Gå til innhold

Litt kjærlighetssorg nå

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert i dag

Har involvert meg med en mann som har samboer og barn. Vi har hatt et slags forhold i to mnd nå. Nå har samboeren hans funnet ut av dette, og resultatet er at han kuttet meg ut uten en lyd. Jeg visste jo at dette kom til å skje, og at det er til det beste for han, samboeren og ungene, men ikke for meg.

Føler nå at jeg trenger en avsluttning, det er ikke noe gøy når alt bare blir kutta tvert uten å snakke om det. Jeg har aldri følt så sterkt for noen som jeg gjør for han. Og jeg vet at han følte det samme, men at han trengte tid på å finne ut av det, av hensyn til ungene. Jeg kan ikke kontakte han heller for hun er veldig på vakt, og jeg kan aldri være sikker på at hun ikke er der hvis jeg ringer.

Hva gjør jeg for å glemme fort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272964-litt-kj%C3%A6rlighetssorg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klem til deg

Kjærlighetssorg er alltid vondt, uavhengig av de andre omstendighetene rundt det og fordeling av skyld osv..

Velg deg ut en du kan snakke masse med, og som tåler å være skulderen å gråte på.

Og så passer du på å ta godt vare på deg selv, leve sunt (at du spiser og sover osv), være sosial, legge noen ferieplaner og viser deg selv og verden at du er attraktiv.

Du må ta tiden til hjelp, men det hjelper å leve sunt og aktivt!

Du må nok bare ta tiden til hjelp. Det er grusomt med kjærlighetssorg, den store tomheten som gjør vondt inni en. Skriv dagbok for deg selv, det hjelper mye å få "skrevet av seg" alt det vonde. Forhåpentligvis får dere snakket ut om noen uker, når det roer seg på hjemmefronten hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...