Gjest jente23aar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg er en jente som de siste to-tre månedene har hatt problemer med at det kjennes ut som jeg må urinere mens jeg har samleie (fast partner). Denne følelsen er svært stressende, og jeg greier ikke nyte sex slik jeg gjorde før. Jeg har lest flere innlegg om dette andre steder, men legene svarer som oftes at denne følelsen kan komme når orgasmen nærmer seg, siden noen jenter kan oppleve en slags "utløsning". Jeg har opplevd dette selv én gang, og det er ikke det samme. Denne følelsen kan vare gjennom hele samleiet, men det er som regel ikke like fælt når jeg ligger på magen. Det er også verre når penis føres helt inn og ut, enn bare sånn halvveis. Noen ganger er det så gale at det faktisk kjennes litt ut som jeg tisser på meg, og jeg må avbryte hele greia. Dette er ganske flaut. Jeg har hatt en del urinveisinfeksjoner den siste tiden (etter kyssesyken for et halvt år siden), og immunforsvaret mitt er ganske dårlig. Jeg lurer på om dette kan være noe av grunnen? Nå som problemet har vart så lenge er jeg bekymret for at det aldri skal ta slutt. Finnes det noen med lignende erfaringer? Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlig??! Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 kan minne om slik følelse jeg får når jeg har sex og ( men ikke så voldsomt som du forklarer, må okke avbryte osv), og jeg er frisk som en fisk.. men har ikke noe svar til deg, desverre. ... vi får se hva folk skriver, kjenner meg igjen... håper på svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/#findComment-2207971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillee_my88 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 kan minne om slik følelse jeg får når jeg har sex og ( men ikke så voldsomt som du forklarer, må okke avbryte osv), og jeg er frisk som en fisk.. men har ikke noe svar til deg, desverre. ... vi får se hva folk skriver, kjenner meg igjen... håper på svar.. som sikkert sexologen her kan bekrefte, man kan ikke tisse å ha sex samtidig,ihvertfall skal det mye trening til får å få det til. dette svaret får ihvertfall de som plutselig får utløsning under sex, og tror de tisser.. det går bare ikke, svakt immunforsvar tviler jeg på har noe med saken å gjøre.. Det jeg tror er at han presser på blæra di..regner med du går på do på forhånd? prøv å la være å drikke så mye på 1-2 t før (selv om jeg i perioder når jeg er psykisk stressa kan gå veldig ofte på do, uten å drikke like mye jeg føler kommer ut, men du kan jo prøve) slik at du mest sansynlig har en tom blære. blæra oppforbi skjeden, med noen få cm inn, så et dytt der halvveis inn kan være det som utløser det. Prøv å tenk på at du IKKE kommer til å tisse på deg, isåfall så kommer det kun noen få dråper, og de merker dere neppe noe til så lenge han er inne i deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/#findComment-2209723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker1365380762 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 som sikkert sexologen her kan bekrefte, man kan ikke tisse å ha sex samtidig,ihvertfall skal det mye trening til får å få det til. dette svaret får ihvertfall de som plutselig får utløsning under sex, og tror de tisser.. det går bare ikke, svakt immunforsvar tviler jeg på har noe med saken å gjøre.. Det jeg tror er at han presser på blæra di..regner med du går på do på forhånd? prøv å la være å drikke så mye på 1-2 t før (selv om jeg i perioder når jeg er psykisk stressa kan gå veldig ofte på do, uten å drikke like mye jeg føler kommer ut, men du kan jo prøve) slik at du mest sansynlig har en tom blære. blæra oppforbi skjeden, med noen få cm inn, så et dytt der halvveis inn kan være det som utløser det. Prøv å tenk på at du IKKE kommer til å tisse på deg, isåfall så kommer det kun noen få dråper, og de merker dere neppe noe til så lenge han er inne i deg.. Du spør om hun tisser FØR sex...men, jeg har hørt at en alltid bør tisse ETTER sex for å unngå faren for urinveisinfeksjon jeg! Kjæresten min er ganske lett utsatt for dette, så hver gang etter sex går hun på do og tisser - helst innen et kvarter etterpå. ->Kommer ei dame til legen og får bekreftet at hun har urinveisinfeksjon, er noe av det første legen spør om "tisset du etter sex?" ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/#findComment-2214262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyspæra65 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du spør om hun tisser FØR sex...men, jeg har hørt at en alltid bør tisse ETTER sex for å unngå faren for urinveisinfeksjon jeg! Kjæresten min er ganske lett utsatt for dette, så hver gang etter sex går hun på do og tisser - helst innen et kvarter etterpå. ->Kommer ei dame til legen og får bekreftet at hun har urinveisinfeksjon, er noe av det første legen spør om "tisset du etter sex?" ... man burde jo likevel tisse først da, det er ubehagelig å kjenne press mot en full blære, og ofte må ihvertfall jeg på do etterpå, pga jeg føler spermet renner ut.. om vi har holdt på lenge må jeg også "vanlig" på do. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/#findComment-2214265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Både før og etter Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du spør om hun tisser FØR sex...men, jeg har hørt at en alltid bør tisse ETTER sex for å unngå faren for urinveisinfeksjon jeg! Kjæresten min er ganske lett utsatt for dette, så hver gang etter sex går hun på do og tisser - helst innen et kvarter etterpå. ->Kommer ei dame til legen og får bekreftet at hun har urinveisinfeksjon, er noe av det første legen spør om "tisset du etter sex?" ... Man bør tisse både før og etter sex om man er plaget med urinveisinfeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272969-problemer-med-urinlekkasje-under-samleie/#findComment-2214300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.