Gå til innhold

ivf behandling og røntgenundersøkelse av ei tann

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er under IVF behandlig og jeg går på Synarela nesespray for tiden. Fra 18.04. skal jeg begynne med Gonal injeksjoner. Snakket med IVF og de sier at det er ok å ta røntgenundersøkelse, ta imot bedøvelse og gjøre rotfylling så lenge jeg går på Synarela nesespray. Men jeg er litt bekymret pga hele greia. Bestilte time hos tannlege i morgen. Kan røntgenundersøkelse av tanna, bedøvelse og rotfylling påvirke på en dårlig måte hele IVF prosessen? Kan det skje noe galt hvis jeg blir kanskje gravid? Skulle jeg kanskje vente med rotfyllingen? Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Få det overstått nå, det har ingenting å si for forsøket, og det er greit å ha det unnagjort før du evt. vet at du er blitt gravid.

Selv om du skulle ha et befruktet egg i systemet, ødelegges det ikke av det som skjer hos tannlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...