Silje80 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kan du svare på dette Mette Moen? Eller har noen andre noen erfaringer? Jeg går på topimax 300 mg, og har fått besked om så mye forskjellig når det gjelder interaksjon med p-piller. En psykiater sier at jeg skal ta to p-piller, en annen sier at mellomblødninger er vanlig og legen min sier at ved interaksjoner mellom p-piller og medisiner pleier hun å sette p-sprøyte. Rart jeg blir forvirret? Jeg gjorde litt undersøkelser på nettet selv, og fant ut av p-sprøyte hørtes det beste og sikreste ut.Der sto det at to p-piller ikke var tilrådelig og at bare en p-pille ikke var nok. Det sto også at det gikk ann å få p-piller med høyere østrogen nivå fra utlandet, men legen min sa dette ikke var lurt. Men hvem skal jeg egentlig stole på? Vet legene egentlig hva de snakker om? Begynner bare og lure. Blir jo usikker selv og redd for å bli gravid. Det virker ihvertfall som om en p-pille om dagen ikke er nok! Hva tror du om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272995-topimax-og-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.