ankara1365381034 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har hatt stor mage i lange tider, har prøvd å slanke meg utallige ganger. Mange andre plager har etterhvert oppstått etterhvert. jeg har hevelse i halsgropen på begge sider, ødem i beina, eksem og er etterhvert blitt veldig stiv i kroppen ettersom det er vanskelig å bevege seg normalt på grunn av magen. Har vært i kontakt med 2 allmenleger, 2 indremedisinere og en håndfull andre behandlere. Resultat? noen vil behandle blodtrykk, andre eksem med kortison. Var nylig hos en akupunktør, han kunne fortelle meg at mageregionen var fylt med vann. Var deretter hos fysioterapeut som skulle gi meg lymfedrenasje. Hun fant ikke pulsen i magen og konkluderte med at der var det masse vann. Hva er dette og hva kan jeg gjøre for eventuelt å bli kvitt vannet? Magen er hard mest fra midje til under brystbeinet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273039-%C3%B8dem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.