Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i på en mannsdominert arbeidsplass. Nermere bestemt på en flyplass. Har vært utsatt for det jeg vil kalle for pågående tilnermelser fra flere av de ansatte. Den verste er en familiefar i slutten av 40 årene som har en pen kone og fire barn. Jeg har også en sambo og barn og er ikke intressert i å innlede noe forhold. Hvordan skal jeg på en pen måte avvise ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273084-sexpress-p%C3%A5-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mista nikket

I de fleste tilfeller er det direkte tale som trengs. Ikke alle skjønner at en mener alvor hvis en sier det pent og kanskje med et smil. Du vil vel egentlig ikke såre han så derfor finner du deg i det med det resultatet at det er du som går og har det jævlig.

Prøv å si Kutt ut det tullet der. Jeg liker det ikke.

Gjest sjøstjerna

Menn skjønner bare direkte tale, det må dere kvinner snart lære dere. Si det som det er uten å pakke det inn i ull. Dere jenter har en tendens til å tro at dere har sagt klart i fra, men i virkeligheten har dere ikke gjort annet enn å hinte.

Ja, jeg har erfart det. At jeg trodde jeg sa ting klart ifra, men så viste det seg at budskapet ikke var oppfattet.

Jenter må si det frekt og stygt (i egne øyne) for å være sikker på at menn oppfatter budskapet.

(....og mange jenter synes det er vanskelig å være så slem å si det så stygt...)

Icora Panter

Hvorfor måtte finne en "fin" måte å avvise han på? Jeg mener det er fint nok og holder i massevis å si at du rett å slett er i et forhold (Og han også!) og har det helt fint og dermed ikke er intressert i et forhold. Og det burde han forstå utmerket og ikke bli "såret" eller "sur"

Annonse

Ja, jeg har erfart det. At jeg trodde jeg sa ting klart ifra, men så viste det seg at budskapet ikke var oppfattet.

Jenter må si det frekt og stygt (i egne øyne) for å være sikker på at menn oppfatter budskapet.

(....og mange jenter synes det er vanskelig å være så slem å si det så stygt...)

Ikke sikkert at det er nødvendig å si det stygt, men i alle fall si det i klartekst. Men det er noen som ikke skjønner en dritt uansett om det sies i klartekst heller og da er det på sin plass å si det stygt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...