Gjest Kan jeg få lov å være anonym nå? Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er gift med en mann som i mine øyne alltid har vært "verdens beste". Vi har i utgangspunktet et kjempefint forhold, mye humor, opplever mye, bra sexliv, gode venner osv. osv. Mannen min ble "lurt" av sin forrige kjæreste. Altså hun var utro mot ham, så han hadde en tendens i begynnelsen av forholdet vårt til å være litt sjalu, men det har gått over. Men han er helt klar på hva han mener om utroskap. Da er det rett ut uansett hva jeg prøver å unnskylde meg med. Jeg er forsåvidt av samme oppfatning, så det er helt greit. Og mannen min har siden dagen vi giftet oss sagt at denne gifteringen skal han begraves med også. Han har i allefall uttrykt seg som om at det skal være oss to for evig og alltid. (det er et drøyt år siden vi giftet oss). Men, jeg er nå gravid. Og når det gjelder hormonelle svingninger eller mangel på sexlyst osv., så har jeg vært utrolig heldig. Jeg merker ingen forskjell, så tror jeg skal være grei å leve sammen med selv om jeg er gravid. Vet at mannen min ikke syns det er så kult at jeg har lagt på meg litt (har absolutt ikke lagt på meg mye i forhold til mange andre), men som han sier "det går vel bort igjen" og det er jo pga babyen så da er det greit. Men de siste to månedene så har han vært veldig kald og viser ingen tegn til entusiasme overfor graviditeten. Han viser heller ingen form for sexlyst, og han tar sjelden på meg osv. Jeg har latt dette skure og gå, og bare fortsatt og oppføre meg som vanlig i håp om at det skal gå over. Han er ikke typen som liker å snakke så mye om personlige ting, så derfor har jeg heller ikke tatt dette opp med ham. Det er jo nytt for ham også at det skal komme en liten en i huset, så jeg har tenkt at det kan være litt uvant for ham også med alle forandringene som skjer og skal skje. Men i går så skulle jeg inn på PC en vår, og da hadde han akkurat brukt den og glemt å logge seg ut av mailen sin. Og jeg kunne ikke unngå og se overskriften på den ene mailen som var noe sånn som: Velkommen som medlem på møteplassen. Norges morsomste side for single !!!! Jeg fikk sjokk!!!! Er han ute på nettet og søker seg noe nytt eller hva driver han med. Jeg har jo ikke noe med å snoke i hans mail, så jeg tør ikke å konfrontere ham med det, selv om det var han som glemte å logge seg av og det lyste mot meg. Jeg tenkte jeg skulle registrere meg som bruker der jeg også og se om jeg finner ham, men er redd han vil finne spor på maskinen vår så jeg tør ikke gå inn der. Så her sitter jeg da, nesten sprekkferdig gravid og finner ut dette. Om jeg ikke har vært hormonell tidligere, så har jeg jeg i allefall blitt det nå. Jeg har gått rundt her og gråti i hele dag. Hva ville dere gjort i samme situasjon ??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273093-hva-ville-du-gjort-i-min-situasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nå er det mange som er på slike plasser uten å søke elskere/elskerinner da. Men jeg synes godt du kan fortelle ham hva du oppdaget, for du snoket jo ikke! Noen menn har problemer med å takle kvinners fysiske endringer i et svangerskap og det er fryktelig synd - gravide kvinner er jo vanligvis nydelige! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273093-hva-ville-du-gjort-i-min-situasjon/#findComment-2209028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nonickk Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg ville ha fortalt han hva jeg så, og spurt han om hvorfor han har registrert seg. Det er bedre å ta den konfrontasjonen nå før han eventuelt avtaler date med andre jenter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273093-hva-ville-du-gjort-i-min-situasjon/#findComment-2209184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg tror jeg hadde vært ærlig. Du har jo ikke snoket i mailen hans, den sto jo åpen! Og da er det bare naturlig at man gløtter og ser noe. Og det du så gjorde det ikke akkurat trygg. Du må ta det opp med ham. Det er ikke sikkert han legger noe særlig i det. Det er mange menn som mister lysten på sin gravide kone. Det har noe å gjøre med at de da ser kroppen til kona mer som babyen sin. Hun er mer madonna da og mindre hore - om du skjønner hva jeg mener. Jeg unnskylder ikke det han har gjort. Det er galt å fremstå overfor andre som single når han har en kone og et barn som kommer hvert øyeblikk. Men du må konfrontere ham. Si at du ble veldig såret og lei deg og be ham slette profilen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273093-hva-ville-du-gjort-i-min-situasjon/#findComment-2209660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.