Xdragon Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei Jeg fikk tre tenner fikset ved juletider, hvor det ble lagt en fylling på hver. En nede på hver side og en oppe på venstre side. I ettertid har jeg vært plaget med ising i disse tennene. Og før påske ble det så ille at jeg måtte påsøke tannlegen på nytt. Det ble penslet på noe som skulle gjøre det bedre. Men det hjalp ikke. Så kom smertene som jeg har kjent en gang tidligere, og var klar over at her måtte det sikkert rotfylles. Tannlegen innrømte at fyllingene som var gjort tidligere var dype og at dette kunne være årsaken til at jeg fikk smerter. En tann, nede venstre side, er nå under behandling for rotfylling og at smertene i tannen oppe på venstre side ville gå vekk samtidig (?!?). Men jeg frykter at også den oppe også må rotfylles. Burde jeg ikke fått rekamasjon på dette! Tannlegen må da ha gjort noe som gjør at jeg har blitt så plaget i ettertid. Den første rotfyllingen kommer på ca 4000, da trekt i fra pris på fyllingen på toppen(?!?). Uansett, dette har jeg ikke råd til !! Hvor kan jeg eventuelt klage? Vil det hjelpe å klage? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273145-rotfylling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madolina Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Du har jo fått avslag i prisen på rotfyllingen for den forrige fyllingen, derfor har du fått kompensasjon. Tannlegen kan ikke forutse at du kommer til å få så store problemer med tannen, at den må rotfylles. Alternativet til rotfylling er å trekke tannen, det blir billigere, men du blir jo uten tenner til slutt. Hvis du har dårlig økonomi, kan du søke på Sosialkontoret om tilskudd til tannbehandling. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273145-rotfylling/#findComment-2209643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.