Gå til innhold

Cushings syndrom

Anbefalte innlegg

Gjest Need too know...
Skrevet

Hei

Har vært hos legen og fått vite at jeg mulig har noe som heter cushings syndrom. Skal til vidre utredning. Har lest det jeg har funnet på nettet. Det står mye der om hvordan det oppdages og hva som er symptomene. Det står litt om behandling, men det står veldig lite om livet etterpå. Hva skjer med vekten, vil man bli frisk, må man gå på medisiner resten av livet, vil man føle seg mer opplagt, kan man bli gravid og få barn? Er 25 år og har ikke ønsket meg barn ennå, men nå som jeg har fått denne beskjeden så står det ganske høyt på ønskelisten like vel.

Jeg har så vidt begynt utredningen, og lurer på veldig mye. Det er jo ikke 100% sikkert jeg har sykdomen, men det blir til at man gjør seg mange tanker. Vil ikke ringe legen min å spørre og grave om slikt nå. Jeg tror nok hun ville forstå, men like vel... har jo ikke fått noen diagnose ennå. Noen her som kan gi meg noen svar? Noen som selv har diagnosen som kan fortelle litt?

Takknemmelig for alle svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...