Gå til innhold

Dårlig ånde og rare ting i halsen.

Anbefalte innlegg

Autofil1365381082

Jeg har så lenge jeg kan huske vært plaget med dårlig ånde. Jeg drikker ofte vann, jeg pusser tenner minst 2 ganger i døgnet, jeg tygger ofte "Extra", spiser regelmessig, og når jeg pusser tennene, så drar jeg også børsten over tungen og i ganen. Men ingenting ser ut til å hjelpe.

Men, det store spørsmålet mitt er:

En gang i blandt hvis jeg harker skikkelig kraftig for å "rense" opp i halsen, så kommer det noen ganger opp en liten klump på ca 3mm som "lander" på tungen. Den er grå/beige av farge, og når jeg har tatt den ut på fingrene og luktet på den, så lukter det rett og slett avføring. Er det noen som vet hva dete er, og noen som kan gi meg noen gode råd.

Det virker som mitt luktproblem siter dypere enn noen munnskyllingsvann kommer til.

Fortsetter under...

Gjest fjern mandlene dine

Hadde det samme i alle år, til jeg fikk fjernet mandlene mine. De klumpene er avfall fra mandlene. Problemet forsvinner om du fjerner mandlene. Går helt fint, men er vondt etterpå, spesielt for voksne. Lykke til!

Matrester og guffe som setter seg i groper i mandlene. Hadde sånt sjøl før jeg omsider fikk tatt mandlene. Gå til legen og be om henvisning til å få tatt dem. Ifølge min lege så kvalifiserer slike plager over lang tid til å få fjernet dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...