Gjest ikke signatur Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 I går satte jeg meg på fanget hans og jeg hadde skjørt på uten noe under. Det hadde han spurt om noen uker tidligere, så nå ville jeg overraske ham. "Så du vil jeg skal røre deg, du." Sa han. Og så skjedde ikke no' mer. Det er uker siden vi har hatt sex, og så er han så tafatt og uinteressert! Tips takk før ekteskapet ryker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest handling Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (Det hadde han spurt om noen uker tidligere, så nå ville jeg overraske ham.) Det er ikke rart han er uinteressert dersom du bruker flere uker på å reagere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2210870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (Det hadde han spurt om noen uker tidligere, så nå ville jeg overraske ham.) Det er ikke rart han er uinteressert dersom du bruker flere uker på å reagere. Du har nok ikke lest noe av det jeg har skrevet før. Jeg prøver mye og kan ikke overfalle ham heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2210873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest handling Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du har nok ikke lest noe av det jeg har skrevet før. Jeg prøver mye og kan ikke overfalle ham heller. Jeg har ikke lest dine tidligere innlegg. Gubben din våkner nok når han skjønner at andre er interessert i deg. Det er opp til deg å få han til å tro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2210900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La han merke til at du ikke hadde noe under da? Etter at han sa det med at du vil han skal røre deg,, hva gjorde han da? Gikk han bare? Har du forresten tatt en skikkelig prat med han ang sexlivet deres? Har du spurt om det er noe du kan gjøre for å få han tent igjen? Er det andre ting som kan plage han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2210996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La han merke til at du ikke hadde noe under da? Etter at han sa det med at du vil han skal røre deg,, hva gjorde han da? Gikk han bare? Har du forresten tatt en skikkelig prat med han ang sexlivet deres? Har du spurt om det er noe du kan gjøre for å få han tent igjen? Er det andre ting som kan plage han? La han merke til at du ikke hadde noe under da? Etter at han sa det med at du vil han skal røre deg,, hva gjorde han da? Gikk han bare? Jeg satte meg på fanget hans og løftet litt på skjørtet da han bare satt der. Så ja, han så at jeg ikke hadde noe under. Da han sa det om jeg ville han skulle røre meg gjorde han ikke noe mer. Jeg ventet litt og ga ham kyss, men så gikk jeg. Har du forresten tatt en skikkelig prat med han ang sexlivet deres? Har du spurt om det er noe du kan gjøre for å få han tent igjen? Er det andre ting som kan plage han? Ja, jeg har snakket med ham. Det har vært slik lenge nå at han ikke gidder, og jeg tror det er flere ting som er årsaken. Jeg er for vid etter fødsel, det er en ting. En annen ting er at han kanskje har fått en sperre? Det gikk for ham kun 2-3 ganger i fjor ved samleie, og ingen ganger i år enda. Jeg prøver å gjøre det godt for ham og få det til å gå, men etter lang tid sier han at vi får vente til en annen gang. Som regel er klokken da så mange at han må sove siden han skal tidlig opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mainnen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La han merke til at du ikke hadde noe under da? Etter at han sa det med at du vil han skal røre deg,, hva gjorde han da? Gikk han bare? Jeg satte meg på fanget hans og løftet litt på skjørtet da han bare satt der. Så ja, han så at jeg ikke hadde noe under. Da han sa det om jeg ville han skulle røre meg gjorde han ikke noe mer. Jeg ventet litt og ga ham kyss, men så gikk jeg. Har du forresten tatt en skikkelig prat med han ang sexlivet deres? Har du spurt om det er noe du kan gjøre for å få han tent igjen? Er det andre ting som kan plage han? Ja, jeg har snakket med ham. Det har vært slik lenge nå at han ikke gidder, og jeg tror det er flere ting som er årsaken. Jeg er for vid etter fødsel, det er en ting. En annen ting er at han kanskje har fått en sperre? Det gikk for ham kun 2-3 ganger i fjor ved samleie, og ingen ganger i år enda. Jeg prøver å gjøre det godt for ham og få det til å gå, men etter lang tid sier han at vi får vente til en annen gang. Som regel er klokken da så mange at han må sove siden han skal tidlig opp. Herregud da menneske, du er minst like tiltaksløs som han! Hvorfor åpner du ikke buksa hans, tar ut pikken hans å gir man en runde med munnen? Eller at du en kveld i sofaen, begynner å onanere, gni deg selv nedi trusa mens han ser på? Jeg garanterer at han går bananas!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Herregud da menneske, du er minst like tiltaksløs som han! Hvorfor åpner du ikke buksa hans, tar ut pikken hans å gir man en runde med munnen? Eller at du en kveld i sofaen, begynner å onanere, gni deg selv nedi trusa mens han ser på? Jeg garanterer at han går bananas!! Jeg har prøvd det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elf74 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har ikke lest dine tidligere innlegg. Gubben din våkner nok når han skjønner at andre er interessert i deg. Det er opp til deg å få han til å tro. Tja,hvorfor ikke overfalle ham?Hva er hans fantasier?Kan du bruke dem til noe kanskje? Ellers er jo knipe øvelser et must hvis du tror du er for vid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tja,hvorfor ikke overfalle ham?Hva er hans fantasier?Kan du bruke dem til noe kanskje? Ellers er jo knipe øvelser et must hvis du tror du er for vid! Jeg prøver litt på knipeøvelser. Han hadde ikke likt et overfall! Om jeg prøver og han ikke vil sier han klart fra at han er trøtt eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg prøver litt på knipeøvelser. Han hadde ikke likt et overfall! Om jeg prøver og han ikke vil sier han klart fra at han er trøtt eller noe. Det er vel ikke uvanlig det her? Følelser og lyster som svekkes eller endres fører nesten alltid til at det er noe en av partene savner savner. Og det er vanskelig å vite hva vi savner, men enda vanskeligere å si det tydelig. Det kan være uvaner vi har lagt til oss i et langt samliv er, og det er viktig å være oppmerksomme på. Men det er ofte et problem at det er partneren som må gjøre oss oppmerksom på våre uvaner og adferd. Det er ikke lett å lytte til tilbakemeldinger uten å protestere?! Og hvis man i perioder har hatt ”downs”, uenigheter eller tillitsproblemer, blir det spesielt vanskelig å endre oppførsel. Det kan være fristende å tilbakevise i stedet for å ta imot. Avvise i stedet for å snakke! Miste lyst i stedet for å løse noe. Er ”kjæreste-følelse” det samme som lyst og tenning? Hvem har ansvar for å skape ”kjæreste-følelser”? Jeg tror ikke det er mulig å ”VÆRE en kjæreste” eller lage lyst hos den andre. Men jeg kan vise at den andre ”er MIN kjæreste” så han kan få lyst på meg! Men, hva gjør at den andre opplever seg selv som MIN kjæreste i betydningen ”intime kjæreste”? Det er merkelig, men det er vanskeligere å bli forført av den jeg kjenner veldig godt, ikke sant? Noe av spenningselementet er ikke der, men det må oppveies av noe annet. Det må vel bli at din adferd skal få han til å anse deg som ei som elsker HAN og har lyst på HAN eller? Det er MITT ansvar å la den andre oppleve SEG SELV som min kjæreste! Jeg tror kanskje menn kan reagere som din gjør, særlig når de opplever noe som - uoppgjort - at jeg tidligere har behandlet han dårlig - at jeg tidligere har vært avvisende - at jeg aldri eller sjelden har bedt om unnskyldning om ting - har tendens til å ”glatte over” i stedet for å gjøre opp - bruker ofte bortforklaringer som forklaringer - ikke føler at de blir tilstrekkelig respektert eller anerkjent som mann partner elsker Mange slike ting er lett å lagre opp, og det kan få oss til å være ubevisst avvisende også. Mister lysten rett og slett. Men det er viktig å være oppmerksom på skillet mellom ”venne-adferd” og ”kjæreste-adferd”. Vi vet det er skremmende lett å utvikle en uvane som ”venne-adferd” overfor partneren i det daglige, og så snur vi når jeg selv har behov. Selvfølgelig skal vi også ha den rollen, men ikke på bekostning av ”kjæreste-adferd”. Det å være KJÆRESTE er ikke noe jeg er, men noe jeg gjør! Kanskje vi kan kalle det alle ”tilleggene” til venneadferden? For å styrke eller pleie ”kjæreste-følelsen” - sier vi noe ekstra - gjør noe ekstra - tar intime initiativ med tanke på å gi partneren en opplevelse utover det h*n venter seg, eller? En venn gir vi gjerne en klem – Kjæresten kysser vi kanskje i tillegg? En venn snakker vi vennlig med – Kjæresten flørter vi med og gjør vi oss til for. Det er faktisk viktig å ”gjøre seg til” for partneren selv etter et langt samliv. ”SMISK” er viktig, når vi snakker med venner eller familie i samtale eller telefon og partneren hører oss – gi litt ”ekstra” i omtalen. Tørre fakta er ikke ”smiger”, og i alle fall ikke nedvurderinger. Slike detaljer er lett å glemme, men det kan faktisk få den andre til å føle seg nedvurdert når det aldri blir gjort. Nedvurdering = mindre lyst. En partner som ikke tar uventede og overraskende initiativ seksuelt eller intimt i hverdagen ellers, får ofte problemer med troverdighet i forfører-rollen. Det er faktisk en uvane å slutte med erotiske tiltak gjennom hverdagen, men en ganske vanlig uvane. Hva med klær, pynting for hverandre osv.? Hvor ofte klår jeg, kler av, åpner buksa, tar for meg? Er ikke den erotiske intime delen av forholdet et viktig element i forføringen hver dag? Forføre hverandre til å få gode følelser og tanker om hverandre? Da både tåler vi mer og kan overse bagateller også hvis vi er litt ”tent” på hverandre. Glemmer vi å være opptatt av hverandres seksualitet eller å vise seksuell oppmerksomhet, vil det sannsynligvis oppstå et savn hos partneren. Og savn kan føre til motreaksjoner som avvisning. Så hvem av dere begynte????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2211920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det høres ikke ut som om mannen din er tiltaksløs på sexfronten når han ytrer slike ønsker da! Tror du at han spør om slike ting slik at han kan avvise deg senere? Jeg har lang personlig erfaring fra horrible sexliv, og her skal du få min teori; Avviser du mannen din ofte? Har det vært slik at han har hatt mer lyst en deg? I såfall kan det forklare at han plutselig er kald fisk. Når du pynter deg og setter deg på fanget hans forlanger du at han skal stille opp på kort varsel, er alt på dine premisser. Gjør du det samme for han når han forsøker seg? Stiller du opp? Er det du eller mannen din som har oftest lyst på sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273319-han-er-tiltaksl%C3%B8s/#findComment-2213309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.