Gå til innhold

Jeg vil gjerne bli gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå gravid med mitt tredje barn, og har vært overvektig siden før første graviditet!

Er nå 35 uker på vei, og veier 110 kg. Begynte denne graviditeten på 102 kg, så det er absolutt mulig å bli gravid med noen kilo for mye ja!

Selvfølgelig er jo det beste å IKKE være så tung som meg, men sånn er det nå engang, og jeg har vært skånet for slitsomme graviditeter selv om jeg er overvektig.

Ønsker deg lykke til med prøvinga framover!

Da jeg ble gravid første gang var jeg 90 kg og var 168 cm høy. Vi slet med å bli gravide da pga PCOS, men etter en operasjon gikk det greit.

Når jeg ble gravid med nr. 2 var jeg 99 kg og ble gravid uten å vite om det 6 mnd etter første fødsel.

Med nr. 3 var jeg 104 kg og ble gravid på første forsøk.

Så overvekten din tilsier ikke at du ikke kan bli gravid. Men det er sant at overvektige oftere kan slite med å bli gravide.

Det er også mange overvektige som har PCOS og det gjør det enda vanskeligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...