Gjest Esalo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei, De siste årene har min sexlyst vært nesten helt borte. Jeg har lyst noen gange, men når mannen min begynner å kjærtegne meg får jeg plutselig en stor vegring, jeg vil ikke og orker ikke tanken på sex, jeg syns det er stress. Ikke selve akten, men det at jeg ombestemmer meg i siste liten og han da blir skuffet. Når jeg først har gitt han forhåpninger og etter ombestemmer meg. Jeg finne ikke ut årsaken på hvorfor jeg har fått denne vegringen. Jeg blir helt stiv og føler det er en annen mann, en fremed mann på en måte. Jeg prøver og si til meg selv at det er jo mannen min, jeg elsker han og vi har to flotte barn sammen, men alikevel klarer jeg ikke slappe av lengre. Jeg vil jo ha samleie for det er jo en fantastisk ting, vi var jo kaniner for noen år siden, men når det kommer til stykke så vil jeg ikke lengre og jeg syns ikke det er riktig at jeg skal tvinge meg selv heller og det vil ikke mannen min heller. Men nå begynner dette virklig og ødelegge forholdet vårt. Jeg vet jeg trenger hjelp, men jeg vet ikke helt hvilken hjelp jeg trenger. Jeg kan og nevne at den siste fødselen vi var igjenom for 1.5 år siden var en vanskelig skulderforløsning, hvor barnet heldigvis er helt bra, men at jeg revnet fra vagina til og med hele analen. Har nok litt traumer fra dette enda. Jeg vil og nevne at for meg har sex og samliv alltid vært en helt naturlig ting, men de to siste årene har mitt bilde på samleie blitt til at det er noe skamfult og flaut, jeg liker det ikke og inni meg får jeg en følerlse av voldtekt når jeg tenker på sex. Min mann og jeg komuniserer veldig bra og tanken har slått oss at jeg muligens har blitt utsatt for overgrepp i barndommen, men jeg har ingen hukommelse om dette. Men vi føler begge at det er slik jeg oppfører meg og føler meg som om at jeg var blitt utsatt for et overgrep. Jeg håper at du har noen råd til oss, vi ønsker virkelig å få tilbaker det gode sexlivet vi hadde for noen år siden. Ps: Har lest at levaxin, medesiner for lavt stoffskifte som jeg går på også kan miske eller ta vekk sexlysten. Uten dem klarer jeg ikke ha samleie,(er for sliten), med dem har jeg ikke lyst. Skal jeg høre med legen min om det finnes et annet alternativ? Håper du har tid å hjelpe oss. Takker på forhånd for svar. Mvh E.S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273422-f%C3%A5r-vergring-rett-f%C3%B8r-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.