Gå til innhold

Samboeren har tatt helomvending

Gjest Ei som ikke har det ikke så greit....

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som ikke har det ikke så greit....

Hei.

Jeg hr vært sammen med kjæresten min i over 2 år, og bodd sammen i ca 1år og 8mnd. Han har aldri vært supersosial, og i begynnelsen prøvde jeg lit å få han til å være mer ute og sosialisere. Nå siste mnd har han plutselig vært på 3 gutteturer og er på byen og hos kompiser heele tiden. Da jeg spurte om vi skulle ta en kveld sammen sa han "Nei jeg gidder ikke å sitte på rævva!" og vil heller ikke gjøre noe sammen når jeg spør om det. Han vil gjøre ting han synes er gøy, og der passer visst ikke jeg inn. (Er med på alt jeg, men passer ikke inn for ham.) Jeg synes jo det er bra at han er med kopiser, men er veldig redd for å miste ham og at vi skal ende opp med å bare bo sammen uten noe mer. Jeg synes det er viktig å ta vare på intimiteten vi har av like vel. Ler bare på tlf m gutta og jeg får nesten ikke smil selv en gang. Ved kyss ser han bare på pcn og "slenger" meg vekk hvis jeg kommer med en arm rundt ham på nata. Har sex i ny og ne, (som er bra) men er ikke så greit når jeg føler jeg maser uasnett hva jeg spør om...eller bare vil ha en klem.

Hva i all verden kan jeg gjøre??? Vil jo at han skal få møte kompiser og ha det gøy, men jeg trenger ham innimellom jeg å, om så for bare to minutter....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273426-samboeren-har-tatt-helomvending/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

han har vl funnet en ny side ved seg selv.. men forstår deg veldig godt, føler deg litt tilside satt og det er det ingen som liker..

ta deg en prat med han og prøv og fortell hva du føler og hvordan du ser situasjonen.. kanskje han er så opptatt med sitt at han ikke ser dine behov? noe som er dumt og som han må gjøre noe med! men for all del ikke ikke gi opp forholdet, dette går nok bra skal du se:)

Syns du bør tydelig vise han hva du har behov for også. Fint for han at han har blitt mere sosial og kanskje har oppdaget noe nytt der. jeg vet ikke om dette er ett helt nytt trekk ved han eller ikke. Men han må da behandle deg ordentlig likevel!!!! Jeg syns ikke han høres særlig voksen ut!

Fortell han hvordan du har det! Kanskje har det ikke falt han inn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...