Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick idag nei

Jeg har et spm til dere jenter. For de siste dagene har brystene mine plutselig økt i størrelse. Og jeg skjønner ingenting! Kan jeg være gravid :o( ?! Jeg har en gutt på 15 mnd, men husker ikke hvor tidlig brystene begynte å bli større da jeg gikk gravid med han. Begynte på igjen på p-piller for ca 5 mnd siden, og skjønner egentlig ikke at jeg kan ha blitt gravid igjen. Men jeg har riktignok hatt ett par tilfeller der jeg har glemt å ta pillen, men har prøvd å være forsiktig i etterkant av dette. Men brystene mine har vært nokså magre etter ammingen, som ble avsluttet for 5-6 mnd siden:o) Så kan det rett og slett være at de endelig har begynt å "ta seg opp igjen"? Merker man i tilfelle det sånn plutselig? Hva tror dere? Skal jeg spandere noen kroner på en test? Eller vente å se?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273431-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva mener du med "forsiktig"? har du ventet i 8 dager og tatt pillen riktig hver dag, eller har du "hoppet av i svingen" osv? Hoppe av i svingen er ekstremt usikkert, så om dette er det du mener med "har vært forsiktig" så bør du virkelig teste deg.

Ang brystene som er ømme, det er jo en vanlig bivirkning, selv om det har gått 5 mnd.. pleier ikke å komme etter så lang tid, men skjer sikkert for noen også.

Om du er ungdom så kan du teste deg gratis på helsestasjoner rundt omkring, så sparer du pengene om det er problemet.. er vel for ungdommer fra 16 til 20-25 tar jeg ikke helt feil.. virker som alle "unge" er velkomne der, selv om det helst er for skoleungdom. Et tips om du vil spare penger :).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273431-hva-skjer/#findComment-2211540
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...