sanna-marie Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 jeg synes det er gøy å ha sex utendørs om sommeren, i skogen, stranda, i bilen.. Noen flere forslag? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 På verandaen, bak ripsbuskene, på svaberget, i vannet, i grunnen over alt hvor man ikke forulemper folk. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 i et tre:p får du fin utsikt og hehe.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 På trampolina, om den står usjenert til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 På trampolina, om den står usjenert til. Kanskje det er derfor kjæresten nå snakker om å flytte trampolina som foreløbig står midt i synet på alle som kjører forbi på rikseveien?! ;o) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kanskje det er derfor kjæresten nå snakker om å flytte trampolina som foreløbig står midt i synet på alle som kjører forbi på rikseveien?! ;o) Skal se det er derfor han skal flytte den ja. He he. 0 Siter
glennb Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Dere MÅ jo bare dra på teltturer og Picnic da! :-) Ex kjæresten min forsøkte seg på litt hanky panky i slotsparken med meg for noen år tilbake. Det blir litt for "spennende" for meg. Alle de andre menskene var laang unna, men det var jo fri sikt for å si det sånn. Kjæresten din er heldig som har eventyrlysten kvinne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.