Gå til innhold

Psykisk ubalanse/krisereaksjon, deperesjon

Anbefalte innlegg

Gjest deperimert
Skrevet

Jeg er 27 år, og har opplevd alvorlig sykdom i nærmeste familie, jeg har og opplevd en del konflikter på jobb, og også opplevd og blitt mobbet, og banket opp på barneskolen, fra jeg var 7-11 år. Mobbingen og bankingen henger igjen fra 86, men jeg har aldri turt og kjenne på det, og hente det fram.. jeg turte ikke fortelle det til foreldrene min før etter jeg ble voksen....alt det som jeg har opplevd har kommet opp sammen med en masse andre ting. Jeg har fått diagnosen psykisk ubalanse, krisereaksjon, og har vært sykemeldt to ganger... hva er psykisk ubalanse, krisereaksjon? Er det farlig? Jeg har nemlig fått høre av andre: dette er vel ikke så farlig... er du sikker på at det ikk er du som overdriver?jeg har nå fått bekreftelse på at jeg vil få behandling hos psykiater, for og få bearbeide alle disse fæle opplevelsene...det før utgangen av august, etter samtale med min fastlege.. men hva kan jeg gjøre i mellomtiden, før jeg begynner med behandling? og hvordan skal jeg takle slike uttalelser som: det er vel ikke så ille, og er du sikker på at du ikke overdriver? jeg har hatt flere samtaler med fastlegen min, som er veldig forståelsesfull,og jeg var på etterkontroll hos min fastlege 27. mars 2007, og der sendte hun henvisning til psykiater, med diagnosen deperesjon...hvordan kan jeg unngå og grue meg unødvendig til behandling hos psykiater? Hilsen kvinne 27 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...