Gjest tarmslyngel Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, jeg har et lite problem som har begynt å plage meg litt. Av og til, og særlig om jeg svetter litt .. Så klør jeg litt rundt endetarmsåpningen. Det gir seg ofte om jeg får gnidd meg litt. Det som er verre, er at jeg, om jeg ikke dusjer for eksempel mer enn en gang i uken, lett begynner å lukte litt som "utlagt tarm" - og jeg vet ikke om det kanskje bare er meg som kjenner lukten. Om jeg går på do og tørker meg bak da, så får jeg en veldig lys veske. Nesten som svette - MEN det er litt farge i. Om jeg har vært på do, og tørker meg, så ser jeg små dråper med blod på papiret - omtrent som en sirkel. Det høres kanskje rart ut, men når jeg tørker meg - så pretter jeg papiret og flytter det litt innenfor endetarmsåpningen med ene fingen på utsiden av papiret. Derfor får jeg altså da disse "ringene" av blod i dråpeform .. fordi "skaden" ser ut til å være rundt hele åpningen. Det er spesielt lukten som av og til er et problem - men det er veldig sjeldent at det skjer. Noen ganger etter at jeg har vært på do, kan også endetarmsåpningen være veldig øm. Jeg mistenker hemorider, men har aldri vært til lege for det. Jeg vil ikke med det første heller, men hadde kanskje håpet på et svar om det kunne være - og hva slags reseptfri medisin som kan virke. Jeg kjenner ingen klumper egentlig .. det er de små dråpene med blod, og det at jeg av og til føler at jeg lukter som er problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273533-hemorider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.