Gå til innhold

Medisin og alkohol

Anbefalte innlegg

Har plutselig blitt oppdaget at jeg har et veldig høyt blodtrykk, og ble satt på tabletter. Etter noen dager var blodtrykket gått ned, men skal fortsette med disse tablettene to uker til (Adalat). Da jeg skal i en stor fest til helgen som er vært planlagt lenge, lurer jeg på hvordan det er å nyte alkohol da ? Tar 4 tabletter om dagen. Er også plaget med litt allergi i ny og ne, og pleier da og ta en Zyrtec. kan de tas samtidig ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273543-medisin-og-alkohol/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

Vi beklager, men på grunn av en misforståelse har Dr. Søyland vært forhindret fra å svare på spørsmål i forumet uten at dette har vært kommunisert til dere brukere. Han vil dessuten være forhindret fra å svare en god stund framover. For at du ikke skal bli ventende på et svar som aldri kommer, annulerer vi dette spørsmålet. Selvsagt vil du heller ikke vil bli belastet for dette. Vi beklager sterkt denne svikten i vårt system, og håper at du på andre måter finner et svar på ditt spørsmål, for eksempel ved å kontakte din fastlege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273543-medisin-og-alkohol/#findComment-2222077
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...