Gå til innhold

Div plager med ledd?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endel problemer med verk i ledd og senebetennelse. Jobber som bilmekaniker og har i de siste 4-5 årene vært endel sykemldt pga senebetennelse i begge armene/albuene, men de siste 2 årene har jeg fått problemer med leddene. Noen eks. det begynner å verke nesten med en gang når eg holder armene høyt, min datter på 2år liker at eg koser/klør hun på ryggen, klarer maks 1 min før eg må gi meg. Verker av og til i leddene i hele kroppen om morgen. Når eg av og til spiller fotball, kan beina svikte meg på lange løp, og det er ikke fordi jeg er sliten. Ryggen verker i oppoverbakker og når jeg må bære min datter. Lurte på om dette kunne være en sammenheng, tyder det på noe? burde eg gått til min fastlege og undersøke disse plagene med leddene?

Mvh

yngve

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273557-div-plager-med-ledd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...