Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 22 år som sliter litt med lettere overvekt og svært dårlig forbrenning.Er svært sunn,uten noe sykdommer eller andre helseproblemer og har gått på Grethe Roede kurs i mange år,men tror ikke det er det som er problemet mitt.!Føler meg ikke vel slik jeg er nå, og legen foreslo da xenical.Han foreslo også å ta en halv efedrin morgen og kveld i en liten periode( en måned el to) for å øke forbrenning,minske sulten så mye. Jeg er ikke skeptisk til xenical, men når jeg leser på nettet ser jeg mange "skrekkhistorier" om efedrin..At dette er ett dopaktig middel..Det jeg lurer på er om legen min har gitt meg en veldig liten mengde av dette stoffet, og hvor mye såkalte "dopere" bruker?Jeg har ingen ønsker om å få såkalte bivirkninger, og vurderer å kanskje bare ta en halv om morgenen isteden.Hadde vært kjempefint med svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273597-efedrin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...