Gå til innhold

Goliath (gammel serie om en sunket båt)

Anbefalte innlegg

Noen som husker tv-serien Goliath som gikk på NRK på 80-tallet? Handlet om et cruiseskip som sank og hvor folk overlevde og levde i 50 år (?) på havets bunn før skipet ble funnet.

Skulle gjerne sett denne på nytt! Noen som har den eller som vet hvor den kan skaffes?

Så "The Poseidon adventure" i går, bra film om noe av det samme, men fra 1972.

Fortsetter under...

Denne?

http://www.imdb.com/title/tt0082461/

Jeg får google-treff på amazon.com på den.

Der var den gitt! :o) Skulle helst hatt den på dvd med norsk tekst, men det er vel ikke mulig. Legger inn et bokmerke på siden foreløbig i alle fall.

Tuuuusen takk! :o)

For ikke så lenge siden hadde jeg en tråd om akkurat den samme filmen, men jeg husket ikke en gang navnet på den. Vel alt ordnet seg og nå står den i bokyllen hjemme. Søkte mye på nettet for å finne den som DVD og med norsk tekst, men måtte gi opp og være fornøyd med VHS, tror også at noe av filmen var klippet bort sammenlignet med TV serien.

Måtte betale noen hundrelapper for den, men jeg fikk tilfredsstilt min nysgjerrighet. Syntes den var så bra da den gikk på TV, men smaken har forandret seg :-)

Du kan godt få den, jeg har ikke bruk for den lengre.

For ikke så lenge siden hadde jeg en tråd om akkurat den samme filmen, men jeg husket ikke en gang navnet på den. Vel alt ordnet seg og nå står den i bokyllen hjemme. Søkte mye på nettet for å finne den som DVD og med norsk tekst, men måtte gi opp og være fornøyd med VHS, tror også at noe av filmen var klippet bort sammenlignet med TV serien.

Måtte betale noen hundrelapper for den, men jeg fikk tilfredsstilt min nysgjerrighet. Syntes den var så bra da den gikk på TV, men smaken har forandret seg :-)

Du kan godt få den, jeg har ikke bruk for den lengre.

Jaaaaaaaaaa! send meg en mail på [email protected] så blir vi enige vet du. Nå har yahoo litt problemer i dag, men den må da vel komme opp igjen snart. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...