Gjest KinOld Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har vært hos min lege med dette problemet, men jeg får liten hjelp for det. Problemet er at jeg har en slags luft/slimklump som vandrer opp og ned spiserøret. Av og til så får jeg til å rape opp litt luft og dette gir midlertidig lindring, men klumpen kommer bare tilbake. Andre ganger våkner jeg om natta av denne klumpen og må spy. Da kommer det bare luft og slim opp. Stort sett er den bare ubehagelig, men noen ganger gjør den skikkelig vondt. Når den er som værst klarer jeg nesten ikke spise eller drikke noe. Jeg klarer ikke se noen sammenheng med klumpen og det jeg spiser/drikker. Kan det ha noe med at jeg røyker? Det kommer bare oftere og oftere, og gjør humøret mitt dårlig. Kan du kanskje gi meg ett bedre svar enn det jeg fikk hos min lege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273637-noe-rart-i-spiser%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.