Gå til innhold

Fremgang? Kanskje...

Anbefalte innlegg

trist jente16

Hei alle sammen!

Hvordan har dere det? Håper at dere alle selv om dere har det vanskelig greier å se noen lyspunkter inni det hele.

Jeg har forsøkt å konsentrere meg om disse små lyspunktene idet siste, fordi jeg vet at jeg kan ha lett for å begrave meg selv i mine egne problemer og psyke meg selv ut og ned... Jeg gleder meg over solen, våren og at det snart er 17. mai! Gleder meg over å være sammen med familie og venner og andre jeg bryr meg om.

Gleder meg til sommeren... Og mest av alt gleder jeg meg til å bli frisk...

Jeg har bestemt meg. Jeg SKAL bli frisk, men det er vanskelig... Prøver å spise mer, men det hender ofte at jeg (bevisst/ubevisst) hopper over måltider eller spiser et eple eller to istedet. Jeg er redd for å legge på meg, selvom det egentlig er det jeg vil. Motstridende følelser... Dersom jeg føler at jeg har lagt på meg litt (selvom det antageligvis er innbilning), blir jeg redd og oppgitt. Ofte kan jeg sluntre litt med maten den dagen, for liksom å rette opp "skaden".

Jeg vet at for å bli frisk må jeg legge på meg litt. Og jeg vil så gjerne bli frisk! Men likevel er jeg redd. Det er ikke lett...

Men jeg føler likevel fremgang! Det er bare noen små måneder siden jeg stresset noe helt vannvittig med maten, og ethvert lite måltid medførte en joggetur eller en lang gåtur. Jeg slapper av med maten nå, koser meg med den! Og jeg spiser nå bedre og med et mer normalt aktivitetsnivå.

Jeg er veldig fornøyd og føler meg et skritt nærmere friheten, selvom jeg noen ganger blir grepet av en slags panikk og oppgitthet.

Men jeg VIL greie det, jeg SKAL greie det! Vil så gjerne ha livet mitt tilbake...

Jeg ønsker dere alle alt godt og ønsker dere lykke til!

Værsåsnill alle sammen, KJEMP IMOT! Vi kan og vi skal greie å komme oss ut av dette!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27364-fremgang-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosen1

Kjære deg! Jeg er så utrolig STOLT av deg!!! Det er jo nettopp en selv som må ta første steget og VILLE bli frisk!!! Den avgjørelsen kan ingen andre ta for deg!! Jeg vil bare gi deg en GOD klem og ønske deg lykke til med å bli frisk!! Du har mange som støtter deg, JEG bl.a.! Det er klart at du vil merke dager som ikke går så bra, men prøv å ikke "heng" deg for mye opp i dem. Vet det er vanskelig, men jeg synes du er på god vei med å fokusere mest på det som er positivt. Fortsett med det!!! Ønsker at du skal få Livet ditt tilbake! En stor, varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27364-fremgang-kanskje/#findComment-111688
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære "fremgang kanskje"

Slik du beskriver din situasjon er det tydelig at du skritt fremover. Vær stolt og hold fast videre. Et innlegg som dette gir også andre på nettet et bilde av hvordan de etterhvert kan kjempe seg videre.Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27364-fremgang-kanskje/#findComment-111846
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...