Gjest ikke signatur Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har du det fint i forholdet? Har du/vurderer du å bryte ut? Savner du sex? Påvirker det i så fall humøret ditt? Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har du det fint i forholdet? Ja, veldig. Jeg elsker mannen min, og jeg føler meg elsket. Vi har samme ønsker og drømmer, og har det gøy sammen. Etter at jeg ble gravid, så har vi bare hatt sex ca en gang i mnd. Har du/vurderer du å bryte ut? Nei. Savner du sex? Jeg savner å ha mer lyst. Jeg vet jo hvordan det er å leve et liv med mer aktiv sexliv, og det er deilig. Men slik er livet for øyeblikket. Liten baby, masse jobb og studier for mannen min gjør at sex kommer i bakgrunnen for en stund. Påvirker det i så fall humøret ditt? Nei, egentlig ikke. Har merkelig nok ikke så stort sexbehov for tiden. Føler meg elsket og sett på andre måter. Og vi koser masse og tar på hverandre mye. Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Som sagt, vi har en liten baby, og det tar mesteparten av energien vår. Jeg har alltid vært en kåt og sexlysten person. Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne leve slik jeg gjør nå, og være så lykkelig. Jeg regner med at dette er en fase, og at sexlysten vil komme tilbake når ting endrer seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2213014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite sex, men har det fint i forholdet likevel.. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har du det fint i forholdet? Ja jeg har det veldig godt i forholdet.. Har du/vurderer du å bryte ut? Nei det har jeg ikke.. Elsker ham veldig høyt på tross av alt for lite sex.. Savner du sex? Ja jeg savner sex.. Skulle gjerne hatt sex mye oftere enn jeg får sex... Påvirker det i så fall humøret ditt? Blir jo skuffet når tiden går og jeg ikke får noen respons på mine tilnærminger.. Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Min mann plages litt med potensen.. Har vært hos lege og fått noen tabl. så nå går det bedre.. Men det sitter nok mest i hodet hans.. Du vet når den forsvinner en og to ganger, tenker han jo ikke på annet når vi skal ha sex.. og det er jo det samme som at den faller sammen:D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2213299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har du det fint i forholdet? Ja, veldig. Jeg elsker mannen min, og jeg føler meg elsket. Vi har samme ønsker og drømmer, og har det gøy sammen. Etter at jeg ble gravid, så har vi bare hatt sex ca en gang i mnd. Har du/vurderer du å bryte ut? Nei. Savner du sex? Jeg savner å ha mer lyst. Jeg vet jo hvordan det er å leve et liv med mer aktiv sexliv, og det er deilig. Men slik er livet for øyeblikket. Liten baby, masse jobb og studier for mannen min gjør at sex kommer i bakgrunnen for en stund. Påvirker det i så fall humøret ditt? Nei, egentlig ikke. Har merkelig nok ikke så stort sexbehov for tiden. Føler meg elsket og sett på andre måter. Og vi koser masse og tar på hverandre mye. Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Som sagt, vi har en liten baby, og det tar mesteparten av energien vår. Jeg har alltid vært en kåt og sexlysten person. Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne leve slik jeg gjør nå, og være så lykkelig. Jeg regner med at dette er en fase, og at sexlysten vil komme tilbake når ting endrer seg. "Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne leve slik jeg gjør nå, og være så lykkelig. Jeg regner med at dette er en fase, og at sexlysten vil komme tilbake når ting endrer seg." Sunn holdning! Jeg har vært i samme situasjon som du er nå, og sexlivet var nærmest fraværende . Nå er minsten over bleiestadiet, og ting har tatt seg opp, ja 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2213654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest patches Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har du det fint i forholdet? Helt greit. Vi har vært sammen i mange år, og rutinen preger vel mye av forholdet. Har du/vurderer du å bryte ut? Joda, tanken har vært der. Savner du sex? I perioder veldig mye, i andre perioder er det helt greit at det er sjelden. Påvirker det i så fall humøret ditt? Ikke nevneverdig tror jeg. Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Vi har små barn som krever mye. I tillegg har mannen min lavere sexlyst enn det jeg har. Og når han pendler, så er det jo ikke så ofte vi ses heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2214166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 "Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne leve slik jeg gjør nå, og være så lykkelig. Jeg regner med at dette er en fase, og at sexlysten vil komme tilbake når ting endrer seg." Sunn holdning! Jeg har vært i samme situasjon som du er nå, og sexlivet var nærmest fraværende . Nå er minsten over bleiestadiet, og ting har tatt seg opp, ja Barna er rundt skolealder, så vi burde ha tid til sex nå. Men han viser liten interesse, og jeg føler det bygges en mur mellom oss selv om vi ellers har det greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2214765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mister håpet.. Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 -Har du det fint i forholdet? Nei, jeg har det ikke fint i forholdet. Mannen vil sjeldent ha sex og han tar nesten aldri initiativ. I gode perioder har vi sex 1-2 ganger pr mnd. Hvis jeg ikke maser kan det glatt gå minst 3 mnd uten at han viser tegn til interesse for sex. Tusenvis av ganger har jeg snakket med han om min frustrasjon over manglende sexliv i forholdet, men det hjelper ikke. Hverdagen fungerer greit nok. Vi lever som et gammelt ektepar (noe vi absolutt ikke er) og tar oss av jobb, hus og unger. Han er en tanke egosentrisk, men ellers har han mange flotte egenskaper. Han er flott som venn men elendig som kjæreste/elsker. -Har du/vurderer du å bryte ut? Ja, jeg vurderer å bryte ut. Hvis vi ikke klarer å leve sammen som kjærester så ser jeg ikke annen utvei. Jeg klarer bare ikke å ha det slik som vi har det nå. Det tærer på både selvbilde og selvfølelse å bli avvist 80-90 % av gangene jeg tar initiativ. -Savner du sex? Ja!!! Jeg har alltid vært en erotisk og frisinnet jente og er ikke klar for å kaste inn håndkle på mange ti-år! -Påvirker det i så fall humøret ditt? Jeg blir sur, irritabel og tenker mange negative tanker om han. -Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Jeg vet ikke. Enda så mange ganger som jeg har spurt han om dette så har jeg enda ikke fått et skikkelig svar på hvorfor det er som det er. I perioder sliter han med angst og depresjoner, så det kan sikkert være en av årsakene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2214860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 -Har du det fint i forholdet? Nei, jeg har det ikke fint i forholdet. Mannen vil sjeldent ha sex og han tar nesten aldri initiativ. I gode perioder har vi sex 1-2 ganger pr mnd. Hvis jeg ikke maser kan det glatt gå minst 3 mnd uten at han viser tegn til interesse for sex. Tusenvis av ganger har jeg snakket med han om min frustrasjon over manglende sexliv i forholdet, men det hjelper ikke. Hverdagen fungerer greit nok. Vi lever som et gammelt ektepar (noe vi absolutt ikke er) og tar oss av jobb, hus og unger. Han er en tanke egosentrisk, men ellers har han mange flotte egenskaper. Han er flott som venn men elendig som kjæreste/elsker. -Har du/vurderer du å bryte ut? Ja, jeg vurderer å bryte ut. Hvis vi ikke klarer å leve sammen som kjærester så ser jeg ikke annen utvei. Jeg klarer bare ikke å ha det slik som vi har det nå. Det tærer på både selvbilde og selvfølelse å bli avvist 80-90 % av gangene jeg tar initiativ. -Savner du sex? Ja!!! Jeg har alltid vært en erotisk og frisinnet jente og er ikke klar for å kaste inn håndkle på mange ti-år! -Påvirker det i så fall humøret ditt? Jeg blir sur, irritabel og tenker mange negative tanker om han. -Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Jeg vet ikke. Enda så mange ganger som jeg har spurt han om dette så har jeg enda ikke fått et skikkelig svar på hvorfor det er som det er. I perioder sliter han med angst og depresjoner, så det kan sikkert være en av årsakene. Jeg kunne skrevet det du skrev, untatt det siste. Det er frustrerende og sliter på hverdagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2214990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperados Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 -Har du det fint i forholdet? Nei, jeg har det ikke fint i forholdet. Mannen vil sjeldent ha sex og han tar nesten aldri initiativ. I gode perioder har vi sex 1-2 ganger pr mnd. Hvis jeg ikke maser kan det glatt gå minst 3 mnd uten at han viser tegn til interesse for sex. Tusenvis av ganger har jeg snakket med han om min frustrasjon over manglende sexliv i forholdet, men det hjelper ikke. Hverdagen fungerer greit nok. Vi lever som et gammelt ektepar (noe vi absolutt ikke er) og tar oss av jobb, hus og unger. Han er en tanke egosentrisk, men ellers har han mange flotte egenskaper. Han er flott som venn men elendig som kjæreste/elsker. -Har du/vurderer du å bryte ut? Ja, jeg vurderer å bryte ut. Hvis vi ikke klarer å leve sammen som kjærester så ser jeg ikke annen utvei. Jeg klarer bare ikke å ha det slik som vi har det nå. Det tærer på både selvbilde og selvfølelse å bli avvist 80-90 % av gangene jeg tar initiativ. -Savner du sex? Ja!!! Jeg har alltid vært en erotisk og frisinnet jente og er ikke klar for å kaste inn håndkle på mange ti-år! -Påvirker det i så fall humøret ditt? Jeg blir sur, irritabel og tenker mange negative tanker om han. -Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Jeg vet ikke. Enda så mange ganger som jeg har spurt han om dette så har jeg enda ikke fått et skikkelig svar på hvorfor det er som det er. I perioder sliter han med angst og depresjoner, så det kan sikkert være en av årsakene. Kjenner meg helt igjen her, har selv problemer med å ha lyst på sex. Er redd for å ta føringen, for da _må_ jeg fullføre løpet. Vil jo gjerne heidundrene sex, men det blir tamt, nå har nannen min fått nok. Sier han trolig vil ut av forholdet. Har ellers et fantastisk samliv, men sexlivet har vært mangelfullt enstund. Jeg vil gjøre alt for å snu dette. Jeg tror kanskje løsningen er terapi og prøve nye spennende ting. Samt at man må prioritere hverandre, ikke familie og jobb framfor hverandre. Vil for alt i verden ikke miste han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2216127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Barna er rundt skolealder, så vi burde ha tid til sex nå. Men han viser liten interesse, og jeg føler det bygges en mur mellom oss selv om vi ellers har det greit. Var litt rart og høre at det er menn som ikke vil ha sex, for myten er jo at det skal være omvendt. Noe som ikke stemmer her heller!Min mann vil sjeldent ha sex og alltid er det jeg som må ta initiativet om jeg skal få noe. Vi har det bra på mange måter men ikke når det kommer tilsex for jeg vil mye mere enn han! Har tenkt på å bryte ut pga for lite sex for jeg vil ikke leve ett liv med så lite sex som nå, men han sliter også med potensen og orgasme så kan være psykisk til han og 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2217460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har du det fint i forholdet? Ja, som oftest Har du/vurderer du å bryte ut? Ja, når jeg er lei (har vært sammen i 10 år) Savner du sex? Nei, jeg får sex når jeg vil, men det er ikke ofte. Jeg savner å ha lyst på sex. Påvirker det i så fall humøret ditt? Nei Hvorfor er det slik at dere har sjelden sex? Fordi jeg ikke har lyst. Mannen min aksepterer det og "maser" ikke, enda godt :-) Jeg synes vel det er kjedelig å ha sex med samme mannen år etter år, det er vel sannheten. Jeg har aldri hatt så bra sex med noen andre som med han, men jeg savner spenningen, noe helt nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273651-til-de-som-har-samliv-med-sjelden-sex/#findComment-2221270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.