Gjest bia81- 2008 baby? Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har nylig hatt ein utskrapning etter MA, trudde sjølv eg var 14-15 veker gravid, men ultralyden viste at fosteret ikkje var meir enn 8 veker. Synes det virker så lenge, at det skal ha vore dødt der inne i så mykje som 7 veker. Er ganske sikker på at eg blei gravid i januar. Og slit litt med tankar om at eg burde ha forstått det tidligare. Synes sjølv at eg har hatt graviditetsymptom og fikk ikkje noko blødning før denne veka. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273672-ma-h%C3%A5par-nokon-kan-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du må i hvert fall ikke bebreide deg selv. Det er ille nok å gå gjennom en MA, om du ikke skal føle skyld i tillegg. Symptomene gir ingen indikasjon på fosterets tilstand. Jeg har skrevet haugevis av innlegg her for å berolige gravide som ikke synes de er kvalme nok eller har få tegn på graviditet. Alle reagerer ikke likt på svangerskapshormonene, og fosteret kan ha det aldeles utmerket selv om den gravide ikke merker noe særlig til det. Omvendt kan hormonene fortsette å jobbe og skape tradisjonelle symptomer selv om fosteret har sluttet å utvikle seg. Man kan komme til UL i uke 17-18 og oppdage at fosteret har vært dødt lenge. Det skjedde med naboen min, og hun ventet nr. 3 og visste godt hvordan det føles å være gravid. MA er sjeldnere enn SA, så statistisk sett er det ikke så store sjanser for at du vil oppleve det igjen. Jeg vet det er en mager trøst, men nå vet dere i hvert fall at dere kan bli gravide sammen. Men ta deg tid til å komme til hektene både fysisk og psykisk før dere forsøker igjen. Jeg har selv vært gravid tre ganger uten nevneverdige symptomer. Det resulterte i to barn og en SA mellom dem. Hadde jeg ikke fått blødninger, hadde jeg ikke merket noen forskjell. Aborter er ikke noens feil, og mange av dem blir dessverre oppdaget først etter en god stund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273672-ma-h%C3%A5par-nokon-kan-svare/#findComment-2213346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.