Gå til innhold

er systemet ennå ikke i orden etter p-pille bruk?

Anbefalte innlegg

Gjest Maria

Jeg er en 21 år gammel jente som sluttet med p-pillene i desember 2000, etter ca 2 år i bruk i håp om å bli gravid. Jeg fikk ikke mensen igjen før 13. april. Jeg er nå i min 32. dag ( 15. mai)i syklusen, men har ennå ikke fått mensen. Har hatt en bitte-liten blødning for noen dager siden, og har ofte murring i magen. Har som regel kraftige smerter noen dager før mensen dukker opp, men har ennå ikke kjent noe til disse. Er ikke systemet mitt i orden ennå etter p-pille bruken? Har jeg ikke hatt eggløsning ennå? Kan jeg være gravid? Tok en graviditetstest idag som viste negativt, altså en blå strek. Vil så gjerne bli gravid!

Håper på svar!

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Systemet bør relativt raskt komme i orden, men det kan jo være skjedd et eller annet mens du brukte p-pille som ikke viste seg mens du brukte pillen. Hvis du fortsetter med slik ujevn menstruasjon, kan det være lurt å få en sjekk og evt stimulasjon for eggløsning med tabletter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...