Gå til innhold

bivirkninger angående svetteoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest purunn

Hei i 1997 hadde jeg ett inngrep mot svetting ,har siden blitt verre å verre angående fordøyelse å depresjon ved inntak av sukker eller lette karbohydrater,er veldig ofte liksom liksæl til omgivelsene tom i hodet ,legen har gitt meg opp ,en lege sa jeg måtte spise mye pasta men det gjør meg deppa å får lyst å kun sove ,er det noen som kjenner seg igjen så ta kontakt hei hei

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Hvis du har fått utført en av de vanlige operasjonene (fjerning av hud med svettekjertler eller bare skraping eller fettsuging av kjertlene fra undersiden), er det i allfall utenkelig at plagene dine henger sammen med operasjonen.

Hvis du har fått utført en av de vanlige operasjonene (fjerning av hud med svettekjertler eller bare skraping eller fettsuging av kjertlene fra undersiden), er det i allfall utenkelig at plagene dine henger sammen med operasjonen.

Inngrepet som ble gjort handler om kutting av nervetråder ,de gikk inn i armhulene .Jeg har tatt alle mulige tester uten at de finner en diagnose ,jeg føler at mine problemer har noe med kapasitet å bryte ned maten som jeg spiser ,spiste noen fastelavens boller engang da forsvant alt blodtrykk ,jeg ble først likhvit på henda å besvimte ,drikker jeg styrkedrikk under trening så kollapser jeg å blir helt skjelven ,har ofte selvmordstanker spesielt når jeg har spist ting jeg ikke tåler .Hei fra en oppgitt kar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...