Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle,

er førstegangs-gravid - 4+6 i dag, og har begynt få så store smerter i kroppen. Føles så rart, for jeg har jo ikke kul på magen en gang ;) Men har altså ledd-smerter. Føles som om jeg har influensaverk i hele kroppen, skikkelig vondt!

Er det vanlig eller?

Og når kan jeg regne med at puppene ikke er så vonde lenger? Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273704-er-dette-vanlige-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke peiling om det er vanlig, men jeg er i uke 11 og har også vondt i leddene, mest på fingrene. Har to barn fra før, og mener å huske at jeg kjente noe liknende da også. Det kjentes nesten ut som leddgikt, og varte til en stund etter fødselen.

Så hvis vi er to som har det sånn, så kan det jo ikke være HELT unormalt...?

Hilsen

Gjest rose27

Jeg opplevde det samme når jeg ble gravid, frem til uke 12-14 var jeg som mörbanket hver dag..

Vondt OVERALT, influensa lignende smerter i hele kroppen..

Brystene var skikkelig ömme frem til ca uke 16, men så ga det seg selv om jeg får fortsatt ömme bryst innimellom..

Nå er jeg i uke 25 og denne ömmheten i kroppen er nesten borte men har fått halbrann i stedet..

Men det er verdt slitet ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...