nissefarr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei jeg er en gutt på 24 år. Jeg opplever at når jeg har sex eller onanerer så kommer det ut veldig lite sæd ved orgasmen. I tillegg synes jeg ikke det er noe særlig. Den varer kanskje i 2 sek, ikke alltid det heller. (vet ikke helt hvor lenge som er vanlig). Jeg husker å ha sett en side på internett, hvor man kunne bestille noe greier for å få mer Cum, og for at orgasmen skulle vare lenger. Vet dere om noe lignende som går an å bruke? Jeg synes liksom det er så kjedelig, og tenker at jeg kunne ha fått en større opplevelse av det, men vet ikke om det er tilfellet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273742-kjedelig-orgasme-og-jeg-er-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyspæra65 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 ang å bestille ting fra nett er det alltid usikkert å gjøre.. kan inneholde ting som er forbudt i norge pga det er farlige kjemikalier og alt mulig. hadde du funnet noe på en norsk sexbutikk f eks kunne det vært litt tryggere ihvertfall.. tviler på at du finner noe som gjør at du får mer sperm, noen har mye andre har lite, det er normalt begge deler slik ejg har skjønt. kan varierer fra uke til uke og det.. Om du tenker at "dette MÅ føles fantastisk ellers er det ikke godt nok" så kan det være den sperra du må være kvitt. Tenk at å få orgasme er godt uansett hvor lenge det varer, og at ingen "måler" deg for å sjekke hvor lang tid det tok osv. Det er din sak. Vær litt mer avslappet og NYT, ikke FOKUSER på selve orgasmen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273742-kjedelig-orgasme-og-jeg-er-gutt/#findComment-2213705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kanskje du skal "trene" litt, alene til å begynne med. Prøv å finne alternative måter å onanere på, ikke bare den "vanlige". Bruk olje eller glidekrem, en jeg kjenner brukte klut som han dyppet i ganske varmt vann, osv. Bruk god tid og stopp opp flere ganger før du lar orgasmen komme. Ved å hale ut tiden, pirre deg selv og prøve noen nye metoder kan du kanskje trene deg opp til å føle mer nytelse av selve orgasmen. Holder med lyspære65 under her, ikke fokuser for mye på orgasmen, men slapp av og tillat deg å nyte skikkelig og pin deg selv litt med å drøye orgasmen over flere ganger før du lar det stå til. Det bør i allefall være verdt å prøve. Det samme gjelder når du har sex, prøve å holde lenge, gjør ting som pirrer deg, hal ut tiden og få deg selv godt kåt før du lar deg komme. Ang. mengden så er det vel slik at noen har mye og andre har mindre. Vet ikke om noe som kan stimulere til større mengde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273742-kjedelig-orgasme-og-jeg-er-gutt/#findComment-2213712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.