Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.Nå er det min tur til og komme med gladmeldingen.Onsdag kom lillebror ut til oss.

Terminen var 28 april, men pga svangerkapsdiabetes ble vi satt igang.Fikk tre piller med fire timers mellomrom tirsdag.Funket dårlig.

Onsdag kl 13 tok de vannet, kl 14 fikk jeg drypp, og kl 16.53 spratt lillebror ut.

Nå er vi hjemme, og det er så deilig. Han er ivrig på puppen, og produksjonen er i full gang.Er i fin form.Alle bekken vondter er borte,og jeg slapp søm.Har ikke vært vondt og sitte eller gå på do.Storebror på 3 år er kjempefornøyd,og syns lillebror er kjempesøt.Storesøster på 21 mnd kaller ham en dukke, og vil helst ikke dele mamma med ham.

Lykke til videre i svangerskapet til dere andre....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273774-lillebror-er-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...