Gå til innhold

Vondt i penis.

Anbefalte innlegg

Gjest TSgirl...

Hei, for noen dager siden så begynte jeg og merke at det var ømt.

Nå er det ubehagelig når penis blir "trykket inn" i slapp tilstand. Og det gjør vondt når penis blir dyttet ned i erigert status.

Smerten sitter nederst ved roten, men kan føles ut som den "skyter ut" til tuppen, noe som gjør at hele penis føles øm.

Jeg går ofte i jenteklær/undertøy som kan være litt trangt, dytter også penis bakover så langt det går ofte, også i når den er i ereksjon. Men har aldri hatt noe smerter som har vedvart over lengre tid. Denne smerten har nå vart i 1-2 uker et sted.

Tror du det kommer av min "tucking light" og trange klær? Har du hørt om andre som har fått lignende smerter som meg, eller kan dette være noe annet kanskje?

Blodåren(?) på oversiden av penis nærme roten virker mye større en før. DET er vel ikke urinrøret? Tenker at det kan ha forskyvet seg ut, men det er vel bare en blodåre? (gjør ikke vondt når jeg tisser, tror jeg;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273783-vondt-i-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Uten å ha noe erfaring på området så vil jeg alikavel gi deg et svar.

Jeg kan tenke meg at penis kan blir sår og øm/støl av å bli behandlet slik du forteller.

Penis henger jo normalt rett ned og blir omhyggelig plassert riktig i trusene. Jeg kan tenke meg at når en "presser" penis i "andre stillinger" over tid så kan den bli støl/øm/sår, som andre deler på kroppen vår når vi presser de utover normale bevegelser.

Jeg kan tenke meg forhøyet blodåre også kan ha sammenheng med dette.

Du bør kanskje være litt forsiktig med å presse på penis for mye når den er erigert, da blir den jo helt klart mye mindre tøyelig og du kan kanskje enklere gjøre noe med den som kan gi smerter.

Når du presser penis "hardt på plass og bakover" i en trang liten truse så vil sikkert blodtilførsel bli litt hemmet, så jeg synes at det kan virke som om at det er det som kan være problemet ditt.

Du bør kanskje være noe mer forsiktig, håndtere den litt forsiktigere når du skal ha på dametrusene, kanskje bør du ikke trykke den så langt bakover?

Og når du har ereksjon så prøv å ikke press den for hardt.

Utover det kan det kanskje være en ide å la den få "fri" så ofte du kan, gå med løse benklær så mye som mulig utenom dameklestidene. Kanskje du kan "massere" den litt i ny og ne også, det kan stimulere blodsirkulasjonen hvis denne har vært noe redusert etter en del press over tid.

Er du veldig engstelig og du ikke føler noe hjelper så vil jeg anbefale å oppsøke lege. Ikke at det bør være noe feil i det hele tatt, men det å få en uttalelse fra lege kan være godt sånn psykisk sett slik at en slipper å gå og engste seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273783-vondt-i-penis/#findComment-2214203
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...