Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-10132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-11236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-12340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-13444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-14548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-15652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-16756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-17860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-18964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Jeg tror ikke at din lege kan "bestille" et keisersnitt på sykuset til deg. Det er nokk vanligest at du får komme til sykuset og få snakke med födselslegen der. Det er også vanlig at snakke med en jordmor om det finnes födselsangst. Da går dere sammen igenom forige födsel, tanker og funderinger om den og neste födselsmåte. Sammen blir dere da enige om vad som er best for deg. Et keisersnitt höres lettvindt ut men det finnes også mange risikoer ved et så stort ingrep som er viktig at diskutere. Jeg kommer ikke nå at gå in på det, men jeg synes absolut at du ved neste graviditet skal snakke med din jordmor eller lege på et tidligt stadium om dine funderinger. Jeg håper og tror at du da kommer at bli venlig og profesionellt bemött. Lykke til videre! "For en sikker vurdering av spörsmålet må du evt. rådföre deg med legen din" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2738-keisersnitt/page/2/#findComment-20068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.