sohoo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg tok brystreduksjon for 2 og 1/2 år siden. Og etter den gangen så klarte jo den legen jeg var til å bomme litt så den ene brystvorta vart større enn den andre så det måtte jeg fikse etter et år. Men han klart jo fortsatt ikke å få de like den andre gangen heller så planen var at jeg skulle inn igjen etter et år til. Men så vart jeg gravid og da fikk jeg ikke reist inn igjen. Nå har jo brystene vokst en del igjen og jeg merker at på det brystet som vorta er størst så er hele brystet større! Dette plager meg mer og mer og klarer nesten ikke å la være å tenke på det. Blir bare mer og mer misfornøyd... I tillegg er arret under brystet skikkelig tykt og hardt så spilen på bhen går akkurat over arret og det føles nesten ut som jeg har nedsatt følelse på siden av brystet over arret... Vanskelig å forklare. Hvis jeg snakker med kirurgen som utførte dette etter fødselen, kan jeg kreve at han retter opp dette? Betalte tross alt 30000 for noe jeg ikke er fornøyd med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273812-misforn%C3%B8yd-etter-reduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.