Edda79 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er 27 år og har gått på p-sprøyte i 5-6 år, og vært veldig fornøyd med å aldri ha mensen. Nå får jeg ikke p-sprøyta lenger pga faren for benskjørhet, så jeg har byttet til p-plasteret. Begynte med plasteret når jeg skulle satt ny p-sprøyte, og jeg fikk nå mensen (friskt blod) i plasterfri uke. Jeg lurer på om det er sannsynlig at eggløsning er i gang allerede, eller om dette bare var "luremensen"? Hvordan vet man forskjell? Vurderer nemlig å bli gravid om ikke lenge... Har hatt mye vondt i brystene og forstørrede bryster under de 3 ukene med plaster, men i plasterfri uke har dette avtatt. Kan jeg forvente at jeg får vondt i brystene igjen i ukene med plaster på, eller er dette muligens et "engangsfenomen"? Hvis dette er hva man må forvente orker jeg ikke mer plaster, for det har vært skikkelig plagsomt. Har også følt meg oppblåst og gått opp i vekt (slanker meg nå pga dette). Hvis jeg da vil bytte til p-piller, er dette nødt til å skje mellom to sykluser med plaster, eller kan jeg bytte når som helst? Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273894-eggl%C3%B8sning-etter-p-spr%C3%B8yte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.