Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest minniepus

hei,mellom 4-10 dager ca etter siste tablett kan du forvente eggløsning.jeg er igang med min andre kur nå,men sist gang fikk jeg el på dag 7,men sea samboer var på jobbreise så kom han att dagen etter jeg hadde el, det var surt det.ikke hatt el på et halvt år,så var veldig glad over at jeg fikk utslag på eltesten ihvertfall.fikk mens før helga.lykke til da, jeg er på dag 3 av pergo nå.

hei,mellom 4-10 dager ca etter siste tablett kan du forvente eggløsning.jeg er igang med min andre kur nå,men sist gang fikk jeg el på dag 7,men sea samboer var på jobbreise så kom han att dagen etter jeg hadde el, det var surt det.ikke hatt el på et halvt år,så var veldig glad over at jeg fikk utslag på eltesten ihvertfall.fikk mens før helga.lykke til da, jeg er på dag 3 av pergo nå.

Takk for viktige opplysninger :)

Håper at det kan klaffe for oss denne gangen (Krysser fingrer og tær)

Har en gutt på 7år som den gangen kom som lyn fra klar himmel.

Nå derrimot har vi prøvd i godt over ett år uten resultater.

Dette er min første Pergo. kur så kanskje litt vel opptimistisk å håpe for mye men klarer ikke la være å tenke på det.

Resepten ligger klar for kur nr 2 til meg også så da er vi iallefall i gang.

lykke til hos dere også ;)

Gjest minniepus

Takk for viktige opplysninger :)

Håper at det kan klaffe for oss denne gangen (Krysser fingrer og tær)

Har en gutt på 7år som den gangen kom som lyn fra klar himmel.

Nå derrimot har vi prøvd i godt over ett år uten resultater.

Dette er min første Pergo. kur så kanskje litt vel opptimistisk å håpe for mye men klarer ikke la være å tenke på det.

Resepten ligger klar for kur nr 2 til meg også så da er vi iallefall i gang.

lykke til hos dere også ;)

ja jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å bli gravid,hører jo om så mange som bare smeller ut seg ene ungen etter den andre,veldig mange har lykkes med pergo så da må vi ha et håp om at det kan lykkes for oss oxo,har masse el-tester liggende så om ei uke har jeg kanskje el,spennende da,moro om vi hadde hatt flaks begge to,vi får meldes på dol sine sider og si fra hvordan det går da?:)

ja jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å bli gravid,hører jo om så mange som bare smeller ut seg ene ungen etter den andre,veldig mange har lykkes med pergo så da må vi ha et håp om at det kan lykkes for oss oxo,har masse el-tester liggende så om ei uke har jeg kanskje el,spennende da,moro om vi hadde hatt flaks begge to,vi får meldes på dol sine sider og si fra hvordan det går da?:)

Ja det er klart vi må holde kontakten .

Spennende dette :) Godt å vite at det er flere i min situasjon og som kanskje kan forstå hvor frustrerende det kan være å se alle som går der med flotte struttende mager ? Håper det blir vår tur snart. Skal krysse fingrene for dere !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...