Gå til innhold

single jenter: hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Gjest sex og singel

Føler at jeg har for mye sex, og for mange partnere.. Får litt angst av dette, prøver å skjerpe meg, men det er jo ikke så lett. Har vært singel i tre år og hatt sex med mer enn 20 stk på disse tre årene. Det er sjelden ons, endel pulevenner og korte forhold. Har sex nesten hver uke, gjerne flere ganger i uka, er sjelden 1 mnd uten sex. Da får jeg nesten panikk. Skjønner at jeg trenger en type, men finner ingen jeg vil ha :(

Nå er jeg redd for ryktet mitt. Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273944-single-jenter-hvor-ofte-har-dere-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig sånn at KVINNER i 2006 blir stemplet for å ha sex med mange menn? Kan virke sånn, mens menn nærmest får heltestatus om de gjør det sammen....

Syns du kan kjøre på som du lyster, men det er viktig å huske på å beskytte seg. Det er ikke noen av de pulevennene dine som ønsker å ha deg som fast elskerinne da? Hadde kanskje gjort det lettere for deg på mange måter :0)

Er det virkelig sånn at KVINNER i 2006 blir stemplet for å ha sex med mange menn? Kan virke sånn, mens menn nærmest får heltestatus om de gjør det sammen....

Syns du kan kjøre på som du lyster, men det er viktig å huske på å beskytte seg. Det er ikke noen av de pulevennene dine som ønsker å ha deg som fast elskerinne da? Hadde kanskje gjort det lettere for deg på mange måter :0)

Kvinner blir nok stemplet, selv i 2007, hvis det blir altfor mange sexpartnere. Men det blir menn også, det er aldri status med mange sexpartnere i et mannfolkmiljø heller. Det kan virke slik ut i fra praten mellom menn, fordi det køddes og spøkes med det, men hvis du spør hver enkelt mann så er det svært få som synes at en annen mann er kul fordi han knuller rundt med det meste.

Rundbrenner status er det få som ønsker å ha.

Gjest Vekten87

kan konstantere deg med at du har litt mange på lista di ja!viss du synes det er så godt me sex så foreslår jeg at du finner deg en kjæreste!! det er noe helt annet og ha sex me en du virkelig er glad i! det er da du finner ut hva sex virkelig er!!

så hadde eg vært deg ville eg tatt på meg buksen no!

Annonse

Gjest sex og singel

kan konstantere deg med at du har litt mange på lista di ja!viss du synes det er så godt me sex så foreslår jeg at du finner deg en kjæreste!! det er noe helt annet og ha sex me en du virkelig er glad i! det er da du finner ut hva sex virkelig er!!

Jeg har hatt samboer i 6 år før jeg ble singel, så det vet jeg jo.... Er ikke så lett å bli forelska da :)

Gjest Petrinee:)

tsk..kos deg så mye du bare vil, så lenge du bruker prevensjon. Hva med mannfolket hun ligger med? Han er vel like ``løs``han???

I 2007 syns jeg folk kan slutte å være trangsynte.. Spennende å oppleve andre menn, man får oppleve nye ting hver gang, deiligere orgasmer, uuutrolig spennende å vær ilag med nye menn, og man må teste bilen før man kjøper;)

I mine yngre dager hadde jeg myyyye sex jeg også. Et mannfolk har vel gjerne sex med 20 stk i løpet av kort tid, men ingen sier noe om ham.

Gjest sex og singel

Dessuten er det slett ikke alltid sånn... Sex kan være bedre med en man ikke elsker. Det er ikke alle menn som er like flinke, og det er mye som spiller inn der. Min eks samboer var god, jeg elsket han.. Men har helt klart hatt bedre sex etterpå.

Nå er jeg veldig opptatt av sex, og jeg vet absolutt hva jeg snakker om. Det jeg lurte på var hva som er akseptabelt av en singel jente i 2007. Gutter kan jo gjøre hva de vil.

Gjest spinoff

tsk..kos deg så mye du bare vil, så lenge du bruker prevensjon. Hva med mannfolket hun ligger med? Han er vel like ``løs``han???

I 2007 syns jeg folk kan slutte å være trangsynte.. Spennende å oppleve andre menn, man får oppleve nye ting hver gang, deiligere orgasmer, uuutrolig spennende å vær ilag med nye menn, og man må teste bilen før man kjøper;)

I mine yngre dager hadde jeg myyyye sex jeg også. Et mannfolk har vel gjerne sex med 20 stk i løpet av kort tid, men ingen sier noe om ham.

Det er der du tar feil, selv om vi er i 2007 så har noen fortsatt visse standarder :)

At menn kan knulle rundt så mye de vil og blir "helter" er bare tull, noen hadde det kanskje sånn når de var fjortiss og mesteparten av den sexen var bare løgn, livredd for å havne "utenfor"

Har aldri seriøst sitti og snakket om slikt med kompiser, og dyrket helter som har pult halve byen, det er få menn som syns det er noe å hoppe i taket av.

Jeg syns på ingen måte det er noe kjekt hverken det er en jente eller gutt om den personen knuller rundt i hytt og pine, men jenter kaster seg umiddelbart i "offer rollen" som dere er så flinke til og sier dere får pes uansett hva dere gjør.

Noenganger syns jeg kvinnfolk bare er patetiske :)

Gjest pretty scary

Om du er redd for ryktet ditt så la være å si noe om hvem og hvor mange du har hatt deg med, da? Jeg tror det aller meste er akseptablet nå om dagen, særlig om du er ung og på ONS-bølgen. Ingen ting sjokkerer lenger. Ha sex med hvem du vil, du. Så lenge du nyter det, er det ikke noe noen andre har noe med.

"det er noe helt annet og ha sex me en du virkelig er glad i! det er da du finner ut hva sex virkelig er!!"

Er dette en skreven lov, eller? Når man finner ut hva sex virkelig er, kan man vel ha deilig sex med med hvem som helst, såsant tenningen er der...? Det handler mer om å være trygg på seg selv, sine behov og lyster enn hvem man har sex med.

Ideelt sett kan det nok være greit å utforske slike ting med en fast partner, men det høres jo ut som HI har masse igjen for sexen hun har med partnere hun ikke har et kjærlighetsforhold til.

Det er der du tar feil, selv om vi er i 2007 så har noen fortsatt visse standarder :)

At menn kan knulle rundt så mye de vil og blir "helter" er bare tull, noen hadde det kanskje sånn når de var fjortiss og mesteparten av den sexen var bare løgn, livredd for å havne "utenfor"

Har aldri seriøst sitti og snakket om slikt med kompiser, og dyrket helter som har pult halve byen, det er få menn som syns det er noe å hoppe i taket av.

Jeg syns på ingen måte det er noe kjekt hverken det er en jente eller gutt om den personen knuller rundt i hytt og pine, men jenter kaster seg umiddelbart i "offer rollen" som dere er så flinke til og sier dere får pes uansett hva dere gjør.

Noenganger syns jeg kvinnfolk bare er patetiske :)

Dette her er jeg svært enig i.

Jeg har heller aldri opplevd, bortsett fra fjortiss tiden og i tenårene at det er så jævlig kult at menn har mange partnere. Dette er ikke så tøfft blant menn heller. Vi kan gjerne le og ha det litt morsomt rundt det, men noen status er det absolutt ikke.

Så hvis jentene tror at de kan ha masse partnere fordi de vil ha likestilling på det området og få samme statusen, så driter de på draget.

Annonse

Dessuten er det slett ikke alltid sånn... Sex kan være bedre med en man ikke elsker. Det er ikke alle menn som er like flinke, og det er mye som spiller inn der. Min eks samboer var god, jeg elsket han.. Men har helt klart hatt bedre sex etterpå.

Nå er jeg veldig opptatt av sex, og jeg vet absolutt hva jeg snakker om. Det jeg lurte på var hva som er akseptabelt av en singel jente i 2007. Gutter kan jo gjøre hva de vil.

Du tar feil, gutter kan ikke gjøre hva de vil. Gutter med masse partnere har heller ikke status blant andre gutter, bortsett fra fjortisser, tenåringer og gutter som aldri blir voksne.

Kvinner blir nok stemplet, selv i 2007, hvis det blir altfor mange sexpartnere. Men det blir menn også, det er aldri status med mange sexpartnere i et mannfolkmiljø heller. Det kan virke slik ut i fra praten mellom menn, fordi det køddes og spøkes med det, men hvis du spør hver enkelt mann så er det svært få som synes at en annen mann er kul fordi han knuller rundt med det meste.

Rundbrenner status er det få som ønsker å ha.

Men de færresten menn er vel BEKYMRET for å få seg et rykte? Det er mer typisk for jenter å gå å bekymre seg for sånn :0) Og det tror jeg det er en grunn til.....

Men de færresten menn er vel BEKYMRET for å få seg et rykte? Det er mer typisk for jenter å gå å bekymre seg for sånn :0) Og det tror jeg det er en grunn til.....

Det har du nok rett, vi driter kanskje mer i hva andre tenker om oss. Men det er langt i fra det å ha status blant andre menn fordi de har mange partnere.

For de fleste menn blir dette rett og slett dumt og vi tenker jo vårt om disse som kun er ute etter å få flest mulig partnere.

Det har du nok rett, vi driter kanskje mer i hva andre tenker om oss. Men det er langt i fra det å ha status blant andre menn fordi de har mange partnere.

For de fleste menn blir dette rett og slett dumt og vi tenker jo vårt om disse som kun er ute etter å få flest mulig partnere.

Jeg skrev NÆRMEST ;0) Og jeg håper både kvinner og menn har den sexen de har fordi de har LYST og ikke for å telle partenre etter på :0)

Jeg skrev NÆRMEST ;0) Og jeg håper både kvinner og menn har den sexen de har fordi de har LYST og ikke for å telle partenre etter på :0)

Joda, det får vi håpe, men samtidig er det ikke dumt å tenke litt underveis heller. Mange partnere er ikke bare positivt for alle, selv om andre ikke har noe med det i utgangspunktet. Jeg tror at antallet betyr noe for de aller fleste, for noen går grensen på 5 andre 20, andre 100 osv. Men hvor mange har sagt at de synes at det er ok at Rune Rudberg har hatt 1000? (selv om det ikke stemmer, tror jeg)

Svært mange som også angrer senere på at de forsynte seg litt vell mye i en periode også.

Joda, det får vi håpe, men samtidig er det ikke dumt å tenke litt underveis heller. Mange partnere er ikke bare positivt for alle, selv om andre ikke har noe med det i utgangspunktet. Jeg tror at antallet betyr noe for de aller fleste, for noen går grensen på 5 andre 20, andre 100 osv. Men hvor mange har sagt at de synes at det er ok at Rune Rudberg har hatt 1000? (selv om det ikke stemmer, tror jeg)

Svært mange som også angrer senere på at de forsynte seg litt vell mye i en periode også.

Jeg setter stor pris på at min kjære har hatt et begrenset antall sexpartnere før meg og ikke har stukket pikken inn i halve bygda.

Hva andre tenker om saken når det gjelder sine partnere bryr ikke meg. :o)

petter smart

Hvorfor er likestilling så ofte å ta etter menns dårlige oppførsel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...