Gå til innhold

single jenter: hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

petter smart

Som flere sier, dette er din egen sak. Likevel må du forvente at folk rundt deg kan reagere på antallet. I tillegg vil muligens en framtidig partner reagere på det. Alle liker å føle seg spesielle, dersom kjæresten har hatt svært mange partnere før, føler en seg neppe særlig spesiell.

Kan du ikke ha en pulevenn og holde deg til det?

Fortsetter under...

Jeg setter stor pris på at min kjære har hatt et begrenset antall sexpartnere før meg og ikke har stukket pikken inn i halve bygda.

Hva andre tenker om saken når det gjelder sine partnere bryr ikke meg. :o)

Det er jeg enig, slik tenker jeg også. Jeg driter i hva andre har av sexpartnere.

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Jeg har vært skilt i 6 år og hatt 11 sexpartnere. Det siste året hadde jeg bare en og så langt har jeg hatt ingen i år 2007. Jeg hadde en periode etter skilsmissen med noen onser, men det har jeg sluttet med. Jeg pleier ikke å diskutere sexuallivet mitt med noen unntatt psykologen min først etter skilsmissen. Jeg har en del single, mannlige venner og jeg har ikke inntrykk av at de puler rundt heller hele tiden.

Ryktet mitt er jeg ikke redd for. Jeg vet ikke hvor jeg skulle miste det, men mine egne tanker er noe annet. Jeg er ikke stolt av den perioden hvor jeg fløy etter sexpartnere, men det plager meg ikke noe særlig. Hvor mye glede du har av ditt sexualliv er opp til deg å svare på.

Min erfaring er at det er vanskeligere for damer å ha glede av onser enn menn. De trenger mer fysisk utløsning, mens vi må ha mer nærhet og varme. Det skapte store problemer og frustrasjoner i mitt ekteskap når det nærmet seg slutten. Jeg opplevde sexpress som jeg har slitt med i ettertid. Derfor tar vi kvinenr oftere initiativ til skilsmisse. Vi forlanger noe menn ikke alltid kan etterkomme.

Jeg er nå forelsket og på vei inn i et forhold. Vi har gitt oss god tid, og har ikke hatt sex enda. Så langt har vi brukt tiden på å bli godt kjent, lange samtaler, i det siste varmere klemmer og i går kysset vi for første gang. Vi har vært venner en god stund før vi begynte å vise interesse for hverandre.

Jeg er ubeskrivelig glad for å ha møtt en mann som ikke forsøkte med engang å få meg opp i senga. Han har overbevist meg om at menn trenger også nærhet og varme, og fått meg til å tro på et forhold etter det havarerte ekteskapet.

Gjest Vekten87

"det er noe helt annet og ha sex me en du virkelig er glad i! det er da du finner ut hva sex virkelig er!!"

Er dette en skreven lov, eller? Når man finner ut hva sex virkelig er, kan man vel ha deilig sex med med hvem som helst, såsant tenningen er der...? Det handler mer om å være trygg på seg selv, sine behov og lyster enn hvem man har sex med.

Ideelt sett kan det nok være greit å utforske slike ting med en fast partner, men det høres jo ut som HI har masse igjen for sexen hun har med partnere hun ikke har et kjærlighetsforhold til.

folk har forskjellig mening, greit det vel..

Har vært single i tre og et halvt år. Det første året hadde jeg en to-mndr flørt og hadde sex med han. Det andre året ingen og nå det siste halvannet har jeg hatt et kortvarig forhold, og det nåværende håper jeg kan bli et langt og godt forhold. :-) Så jeg har vel vært ganske rolig i forhold til deg, kan man si. Men drit nå i hva andre sier og mener - det er ditt liv!

Ønsker deg lykke til og håper du finner mannen i ditt liv til slutt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...