Gå til innhold

dumt spørsmål, men fint om du svarer:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lyspæra65

I teorien kan man sikkert det, men jeg tror man skal være ekstremt uheldig hvis det skjer. Men bakterier og virus kan bli sittende på hendene og vil derfor kunne smitte andre - selv om jeg tror sjansen er liten...

De fleste virus klarer vel ikke å overleve så mye i "dårlige" forhold, de vil helst være i det varme og sure underlivet, ikke ute i lufta.. det kan vel skje om en fingrer seg mye for å så fort stappe fingrene oppi neste, men da skal man være rask..

Om en mann går på do, holder rundt kuken, for så å gå de meterne det er til soverommet, ta forsiktigi på dama (altså ikke bare løpe rett inn og kjøre fingrene oppi) for så å finne "hullet", tviler på at det er noe fare der. Dessuten så er vel ikke HELE penisen dekket av bakterier, er vel bare fra slimhinnene på hodet det kan smitte fra? og at han da bare holder rundt, gjør at han ikke er i kontakt med noen bakterier.

De fleste virus klarer vel ikke å overleve så mye i "dårlige" forhold, de vil helst være i det varme og sure underlivet, ikke ute i lufta.. det kan vel skje om en fingrer seg mye for å så fort stappe fingrene oppi neste, men da skal man være rask..

Om en mann går på do, holder rundt kuken, for så å gå de meterne det er til soverommet, ta forsiktigi på dama (altså ikke bare løpe rett inn og kjøre fingrene oppi) for så å finne "hullet", tviler på at det er noe fare der. Dessuten så er vel ikke HELE penisen dekket av bakterier, er vel bare fra slimhinnene på hodet det kan smitte fra? og at han da bare holder rundt, gjør at han ikke er i kontakt med noen bakterier.

Var det svaret ment til meg, eller trådstarter... Hvis det var til meg, så er det jo egentlig det samme jeg sier. I teorien ER det mulig at det smitter på den måten (ellers hadde det jo strengt tatt ikke vært nødvendig med håndvask - hvis ikke bakterier eller virus overlever det likevel) - men jeg sier at man skal være maks uheldig hvis man blir smittet på den måten...

Gjest lyspæra65

Var det svaret ment til meg, eller trådstarter... Hvis det var til meg, så er det jo egentlig det samme jeg sier. I teorien ER det mulig at det smitter på den måten (ellers hadde det jo strengt tatt ikke vært nødvendig med håndvask - hvis ikke bakterier eller virus overlever det likevel) - men jeg sier at man skal være maks uheldig hvis man blir smittet på den måten...

ment til trådstarter, ikke vant med dette "surresystement" at jeg ikke kan lese alle innlegg og så trykke svar, uten at det da havner til feil person.

ment til trådstarter, ikke vant med dette "surresystement" at jeg ikke kan lese alle innlegg og så trykke svar, uten at det da havner til feil person.

Det går fint vettu:-) Jeg bare lurte på om du egentlig argumenterte mot meg, mens det egnetlig var det samme vi ville fram til begge to...

Annonse

Du svarer til den personen du står i innlegget til når du trykker på "svar på innlegg", enkelt og greit. :o)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...