Gå til innhold

stress..?

Anbefalte innlegg

Gjest Cat 32

har i mange år hatt det sånn at jeg stadig må på toalettet...det kan noen ganger være så gale at jeg rekker kun å sette meg fra forrige toalettbesøk, til jeg må igjen! og det er "vanlig" mengde hver gang. "rekorden" er 10 ganger på en natt! Dette et slefølgelig plagsomt og påvirker meg på mange måter. også når jeg jeg har sex, må jeg gjerne gå 2-3 ganger. har vært og sjekket meg for diabetes o.l. selv mener jeg at det er stress. går til behandling hos psykolog. men noen mener det er noe de kaller "aktiv blære". hva er i tilfelle dette? har du gode råd til hvordan jeg kan få roet dette? På forhånd takk! Kvinne 32

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274000-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lyspæra65

jøss, flere som meg altså? føler jeg tisser "konstant", men ikke så gale som deg da, kan gå 30-40 minutter mellom hver gang, men kommer like mye hele tida, om jeg har drukket mye eller lite.. har ikke diabetes, jeg leste om det og eneste "tegn" jeg har på det er at jeg tisser mye, er heller ikke i faresonen, og siden dette kom for et halvt år og vel så det siden,så er det neppe medfødt..

Merket også at jeg tisset ekstremt mye mer, mange ganger spesielt om natta, kom litt/middels mengde hver gang og, sist jeg var hos familien (som jeg har store problemer med, og jeg bor nå iandre enden av landet, men var "hjemme" på besøk).

Blir spennende å høre svar her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274000-stress/#findComment-2215798
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...