Gå til innhold

Han får det ikke til.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Det går ikke for ham. Det blir en anstrengt situasjon der vi prøver uten å stresse men alikevel sier han stopp før det blir "avsluttet". Det skal så lite til for at det blir feil. Jeg spurte om det var godt og han sa ti stille. Jeg føler nå at sex er litt teit og dumt, og jeg lurer på om jeg vil ha sex fordi jeg er kåt eller fordi jeg må få dekket behov.

Råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274014-han-f%C3%A5r-det-ikke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Prøv å ta på hverandre uten å ha mål om utløsning en periode. Det kan hjelpe godt. Slikk gjerne og sug hverandre, men stopp før det går for noen av dere. Deretter kan dere gå videre og se om ting har endret seg. PS.: De gjøe ofte det.....

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...