Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk ei datter 10.02 og hun ble tatt med keisersnitt(overtid 16 dager og ble satt igang med stikkpiller og drypp) Keisersnittet ble tatt pga sen framgang og dårlige rier og at jeg var befruktet ved ivf.Jeg var kjempediger og hadde masse fostervann + at barnet var 4670gr.I forbindelse med fødsel fikk jeg en infeksjon,som også smittet barnet.Fostervannet gikk 60 timer før fødsel.Crp målt hos lege på 6 ukerskontroll til ren.

Jeg blødde jevnt og trutt i 11 uker.Var på 6ukers kontroll og allt var ok. Ennå sliter jeg med litt blodig(brunt)slim som kommer ut av meg. Ikke mye(ca to truseinnlegg om dagen)dette kommer liksom i puljer. De sisste dagene har det vært en liten murring i uderlivet. Som veldig,veldig svake menssmerter.Jeg Ammer.

Er det bare å ta tiden til hjelp eller bør lege kontaktes??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...