Gjest Kiss10 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei hei! Jeg var nylig på innvendig ultralydundersøkelse. Skulle bare sjekke at alt var ok - da vi planlegger å prøve å bli gravide i løpet av det nærmeste året. På den ene eggstokken kunne vi se fire egg som "hang" rundt på utsida. Er dette vanlig? Jeg tar fremdeles p-piller og trodde at det skulle hindre eggløsning. Har jeg tatt feil her kanskje? Glemte å spørre gynekologen. Var på vanlig tre-års-sjekk egentlig, og så tok vi ultralyden ekstra bare siden jeg fortalte om planene våre. På den andre eggstokken fant han en vannsyste på ca 3 cm i diameter. Dette var normalt sa han og han trodde den ville forsvinne av seg selv. Likevel måtte jeg følge med på om jeg fikk smerter eller annet ubehag - det kunne være tegn på at systen vokste. Før vi begynner å prøve - måtte jeg også tilbake for å sjekke status på systen sa han. Den burde ikke være der om jeg ble gravid. Noen som har erfaring med dette? Jeg synes det var litt ekkelt - og håper den forsvinner av seg selv snart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274021-p-piller-eggl%C3%B8sning-vannsyste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.