Gjest alenemor in luv Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Selvfølgelig vet jeg at mange av dere tør det, men jeg er ikke helt sikker på om jeg tør selv... Jeg har hatt et "forhold" til en mann i ca 2 måneder nå. Jeg føler virkelig at han er Den Rette og det jeg føler for ham er noe jeg aldri har følt for en annen mann. Høres sikkert ut som en klisjè, men noen av dere vil sikkert kjenne dere igjen i den følelsen. Det føles helt fantastisk, alt stemmer! Det beste er at han føler det på samme måte. Vi har begge barn. Jeg er alene med et barn på 3 år hvor faren er lite inne i bildet. Barnefaren og jeg hadde kun et kort forhold og det var aldri det helt store. Min nye flamme var sammen med sin eks i 10 år og har to barn på 6 og 8 år. Han har vært single i ca ett år. De vokste fra hverandre og hadde ikke noe kjæresteforhold de siste årene. Han snakker ikke stygt om henne, men sier han er lettet over at det er slutt og at bare er glad for at de samarbeider så bra om barna. Eks'en hans har ny kjæreste og later til å ha det bra. Han forsikrer meg om at han er helt ferdig med henne og jeg FØLER hvor forelsket han er i meg. Han har fortalte både eks'en og barna sine om meg. Jeg føler så sterkt at han er den rette for meg.. at dette er det helt store. Men samtidig som følelsene mine for ham blir sterkere blir redselen for å bli såret større. TENK om de finner tilbake til hverandre, tenk om de vil prøve en gang til pga barna.. Er dette en redsel jeg bør lufte for ham? Merker at jeg har trukket meg litt tilbake den siste uka og at jeg ikke tør å våge slik jeg vel burde. Noen som har noen kloke ord på lager? ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
personifisert Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Siden du har barn selv, så skjønner jeg ikke helt at du kan spørre deg selv om dette engang jeg. Personlig ville jeg ikke innledet forhold til noen med barn fra før, det er noe jeg vil dele for første gang med min mann, og vil ikke at han skal ha vært gjennom det før. Sannsynligheten for at de to skal finne tilbake til hverandre er vel ganske my mindre enn at han skal bli sammen med hvem som helst annen. De har jo prøvd, det funket ikke, ferdig med det. Hun har jo også ny kjæreste. Forhåpentligvis er vel få folk så dumme at de skal prøve på nytt bare fordi de har barn sammen, det er jo på langt nær nok for å ha et forhold. Nei, er det det som bekymrer deg kan du nok ta det med ro, men såklart har man ingen garantier, ikke rundt henne, eller andre damer som måtte komme inn i hans liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2215840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Snakk med ham om dette hvis det plager deg! Jeg kan jo trøste deg med å si at da eksen og jeg skilte lag etter 19 år (!) så var vi fullstedig, totalt og absolutt helt ferdige med hverandre som kjærester! ) Kunne ikke falle meg inn å flytte sammen med ham igjen, ikke under noen omstendighet! Han er en knakende kjekk kar altså, det skal han ha, alle har vi våre sider, han også, men han er grei og snill og en skikkelig fyr. Men altså - jeg er totalt ferdig med ham! Vi er fremdeles gode venner og han gjør meg tjenester om det er noe jeg trenger hjelp til, men that's it. Og sånn tipper jeg det er for kjæresten din og eksen hans også. ) Prøv å bli litt kjent med eksen hans, hun er sikkert ei grei jente, dere vil jo måtte samarbeide om ungene fremover dersom det blir dere to. Men som jeg sa først - snakk med ham om det, fortell ham at du tenker på dette og at det plager deg litt og du skal se han blir glad for at du er ærlig og forsikrer deg om at det er deg o ingen andre han vil ha! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2216188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alenemor in luv Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Snakk med ham om dette hvis det plager deg! Jeg kan jo trøste deg med å si at da eksen og jeg skilte lag etter 19 år (!) så var vi fullstedig, totalt og absolutt helt ferdige med hverandre som kjærester! ) Kunne ikke falle meg inn å flytte sammen med ham igjen, ikke under noen omstendighet! Han er en knakende kjekk kar altså, det skal han ha, alle har vi våre sider, han også, men han er grei og snill og en skikkelig fyr. Men altså - jeg er totalt ferdig med ham! Vi er fremdeles gode venner og han gjør meg tjenester om det er noe jeg trenger hjelp til, men that's it. Og sånn tipper jeg det er for kjæresten din og eksen hans også. ) Prøv å bli litt kjent med eksen hans, hun er sikkert ei grei jente, dere vil jo måtte samarbeide om ungene fremover dersom det blir dere to. Men som jeg sa først - snakk med ham om det, fortell ham at du tenker på dette og at det plager deg litt og du skal se han blir glad for at du er ærlig og forsikrer deg om at det er deg o ingen andre han vil ha! ) Det var akkurat det som skjedde:) Jeg tok det opp med ham da vi lå og pratet i går kveld. Han trodde først det var noe "alvorlig" og fikk nesten vondt i magen, sa han, men da jeg sa hva som plaget meg litt ble han bare lettet:) Forsikret meg ordentlig om at det er helt uaktuelt for dem å bli sammen igjen og at alle kjærestefølelser er borte for lenge siden.Godt å ha det ute av verden, for denne gang iallfall:) Takk for svar. Jeg liker deg! Synes du har mye fornuftig å bidra med både her og på foreldre-forum:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2216473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var akkurat det som skjedde:) Jeg tok det opp med ham da vi lå og pratet i går kveld. Han trodde først det var noe "alvorlig" og fikk nesten vondt i magen, sa han, men da jeg sa hva som plaget meg litt ble han bare lettet:) Forsikret meg ordentlig om at det er helt uaktuelt for dem å bli sammen igjen og at alle kjærestefølelser er borte for lenge siden.Godt å ha det ute av verden, for denne gang iallfall:) Takk for svar. Jeg liker deg! Synes du har mye fornuftig å bidra med både her og på foreldre-forum:) Tusen takk for det. ) Av egen erfaring vet jeg at ting gjerne inntar enorme støørelser når man går og gnager på det og ikke tør ta det opp med partneren sin - og så viser det seg ofte at det er fullstendig ubegrunnet og da føles det så godt etterpå! )))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2216476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Glem det! Hvorfor skulle de finne sammen igjen? Hvis du skal utelate alle som har hatt tidligere forhold i tilfelle de skulle finne tilbake til hverandre, så blir det ikke mange "på markedet" til deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2226138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrine Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Kast deg ut i det! Han høres ut som en ordentlig og redelig mann som har tatt ansvar for både seg, eksen og barna. Jeg er midt oppe i et opprivende samlivsbrudd. Har vært gift i 17 år med 2 skjønne barn, han har vært utro i 1 år, men hele tiden benektet at det er noe forhold, og bedyret at det var jeg og barna våre som betydde mest for meg, og at han ville fortsette samlivet med meg. Da konfirmasjonen til vår eldste datter var over for 1 uke siden, hadde han det plutselig travelt med å komme seg ut av ekteskapet, og fortalte at han hadde løyet for meg med fullt overlegg, de har hatt et forhold i nesten 1 år, og hun er skilt og har 2 barn, og han fortalte til henne at han løy for meg, for å holde fasaden til konfirmasjonen var over. Så min eks er et eksempel på en som hverken er voksen, ansvarlig eller anstendig, men det høres det absolutt ut som din nye flamme er. Jeg er sikker på at du kan føle deg trygg på ham, og kan engasjere deg i denne mannen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274024-t%C3%B8r-dere-innlede-forhold-til-en-med-eks-og-barn/#findComment-2226261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.