Gjest småredd21 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg er ei jente på 21 år. jag bruker loette28 p-pillen og er nøye med å ta den. det har aldri før vært noen problem med syklusen eller menstrasjonen min. men forrige mens var kortere og mindre enn normalt, så fikk jeg en litn blødning, eller bare mørk utflod i midten av syklusen selv om jeg hadde tatt pillen slik de skal tas, når jeg nå kom til den uka som jeg skal ha mensen kom den 4 dager for seint og varte i en dag så holdt den opp, men det kom en svak lyserød utflod dagen etter(normalt har jeg kraftig mens i 4 dager og svake i 3 dager etter det og aldri vært plaget med menssmerter). jeg har også midt i syklusen hatt svært ømme bryster, det gikk over etter ca en uke, smerter nede i magen på begge sider som kjennes ut som en muskelstrekk og det kan komme og gå fort over eller vare uavhengig av om jeg gjør noe eller ikke. dessuten har jeg vært slapp uopplagt og uvel siste to uker. kan jeg være gravid, eller er det noe annet som kan være galt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274057-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid-eller-er-det-noe-annet-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyspæra65 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hvor lenge har du gått på p-piller (og hvor lenge på den typen?) Endringer kan skje, oftest før det har gått en halvt år men sikkert noen som reagerer senere også. Småblødninger er vel et av tegnene på kjønnsykdommer også, er det en sjanse for du kan ha fått det? Ta en gravidettest 2 uker etter samleie du er usikker på, vet du ikke helt når, bruk fornuften. En negativ test etter 2 uker siden usikkert samleie er nesten garantert negativ, har jeg fått høre av helsesøster. Men tar du etter 1-1,5 uke, så kan du godt være gravid, du har bare ikke nok hormoner til å få en positiv test. Og man får heller aldri falsk positiv test... så ta en test du vet du ihvertfall hva det er /ikke er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274057-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid-eller-er-det-noe-annet-galt/#findComment-2216081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.