Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest c 31 år

Etter jeg fødte for 14 dager siden føler jeg at det er ømt i magen. Ikke direkte smerter men litt ubehagelig og ømt. 10 dager etter fødselen fosset det plutselig ut masse blod med klumper i. Dette stoppet raskt og gikk over til vanlig blødning igjen. Er det noe jeg bør kontakte lege for?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274272-smerter-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter første fødsel hadde jeg stikkende magesmerter i noen mnd etterpå. Renselsen varte i ca 9 uker, mye lengre enn etter andre- og tredje fødsel. Antagelig burde jeg ha sjekket meg men gjorde det ikke. Alt ordna seg heldivis av seg selv. Du kan jo evt. ringe jordmor/lege og forhøre deg?

Mette Moen, Gynekolog

Man kan ikke utelukke at det kan ha vært en rest av morkaken som du kvitterte og det kan i verste fall medføre livmorbetennelse. Da vil det gjerne være feber og mye utflod. Jeg syns det er tryggest om du får en sjekk hos din lege.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...