Gå til innhold

Hmmmm....skjer det ting her eller?

Anbefalte innlegg

Er 35+2 i dag, og sitter her og kjenner på noen relativt ubehagelige kynnere. Har vedvart noen timer nå, med 5-10 minutters mellomrom. Men det har liksom ikke eskalert heller, sist syns jeg å huske at det ble vondt ganske kjapt.

Lurer på om jeg skal gå å pakke bagen for sikkerhets skyld, eller om det er å foregripe begivenhetene en smule...

Uæ, jeg er ikke helt klar for baby enda, hadde satset på å være gravid i en drøy måned fortsatt :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274405-hmmmmskjer-det-ting-her-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakk bagen du. Det er jo ikke sikkert du trenger den på lenge enda, men så har du i alle fall gjort det.

Og tro meg, det er mye bedre å gjøre det selv i god tid enn å måtte få pappa'n til å gjøre det i all hast!!!

Hvis kynnerene fortsetter å være regelmessige, så bør du ta kontakt med føden for å få en sjekk.

Pakk bagen du. Det er jo ikke sikkert du trenger den på lenge enda, men så har du i alle fall gjort det.

Og tro meg, det er mye bedre å gjøre det selv i god tid enn å måtte få pappa'n til å gjøre det i all hast!!!

Hvis kynnerene fortsetter å være regelmessige, så bør du ta kontakt med føden for å få en sjekk.

Jeg pakket den jeg. Men det var visst falsk alarm, så da går jeg tilbake til min opprinnelige plan om å holde minsta inne til termin :o)

Jeg pakket den jeg. Men det var visst falsk alarm, så da går jeg tilbake til min opprinnelige plan om å holde minsta inne til termin :o)

Det er nok det beste for alle parter om hun holder seg der hun er noen uker til, ja. Men det var nok også lurt å pakke bagen.

Mannen min måtte pakke bagen min da vi fikk førstemann. Det var såååå lite lurt!!! Ikke hadde jeg sko, ikke hadde jeg underbukser, lebepomade, shampo og balsam osv.

Og så ble ha i tillegg kjempeforkjølet og kunne ikke komme på besøk på et par dager...

Trodde jeg skulle klare å pakke i god tid med nestemann. Planla å pakke i løpet av uke 35. Men jammen ble det ikke hastverkspakking der også, siden hun meldte sin ankomst i uke 35! Men jeg fikk i alle fall røsket sammen noe selv før vi måtte forte oss på sykehuset den gangen.

Klok av skade pakket jeg bagen i uke 32 nå sist. Men han ventet til uke 37 før han ville ut...

E'kke så greit nei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...