Thomas321 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg opplevde idag å plutselig få en forferdelig hodepine, jeg ble svimmel og det kjentes ut som jeg var nær ved å besvime i lengre tid - Jeg merket at jeg ikke klarte å lese, jeg kunne se bokstavene men jeg klarte ikke å skjønne ordene. I flere minutter satt jeg og prøvde å lese høyt fra et blad, men det var umulig å forstå hva det sto. Jeg la meg til å sove kort tid etterpå i håp om at det ville gi seg til jeg våknet. Nå har jeg våknet etter noen timer med søvn og svimmelheten er borte og jeg leser fint, men jeg har fortsatt en voldsom hodepine. Jeg er bare 24 år gammel, så jeg lurer på hva som kan være grunnen til episoden? Det har ikke skjedd noe utenom det vanlige. Jeg har ikke drukket, jeg har sovet vanlig og jeg er ikke syk. Min far har hatt blodpropp i hjernen og det han forklarte hørtes veldig lignende ut, men som sagt så er jeg ung og i ok form så jeg kan ikke tenke meg det er hva som skjedde med meg. Dersom det skulle skje igjen så vil jeg nok gå til legen, men om jeg ikke merker noe imorgen så lar jeg det ligge såsant det ikke er tegn på noe alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274413-svimmelhet-og-lesevansker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.