Gå til innhold

SEX

Anbefalte innlegg

Gjest Gal av lengsel

Jeg husker et innlegg av "Bassisten" for ca et halvt år siden. Han hadde problemer med at alle jentene han var interessert i ble gode venner i stedet for kjærester. Som løsning på problemet fant han ut at han måtte endre fremgangsmåten. Han måtte bli mer seksuell, slik at jentene fikk inntrykk av at han faktisk ønsket sex. For ingen er vel interessert i et forhold uten sex??

Det jeg tenker nå er hva gjør de som er litt sjenerte og ikke så veldig flink til å flørte og vise sin seksualitet? Når man var 14 år og forelska var alt på en helt annen måte. Da var det kanskje ikke sex'en som var det viktigste, men man nærmet seg hverandre med søte ord osv.

Hvor vil jeg hen med dette? Jo jeg er av den sjenerte typen, og siden jeg har blitt 21 år så kan jeg ikke regne med at det holder å nærme seg ei jente med varme ord? Eller er det faktisk slik at jenter på 22 år, som har masse erfaring, faktisk kan falle for en gutt som prøver å nærme seg ei jente bare ved å være snill, gjøre ting som får henne til å føle seg spesiell osv? Men ikke ved å vise at han er en sex-maskin....?

Hvordan kan ei jente som elsker sex, og elsker å flørte falle for en gutt som bare er snill og sjenert (men også kjekk)? Hvordan kan hun vite at han ønsker sex han og?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt fascinert av de pågående, "farlige" guttene. Jeg har alltid foretrukket gutter som er litt tilbakeholdne, og som nærmer seg med blikk og litt foriktig flørt.

Vi må få lov å leke litt, la oss leve litt i spenning om hva som vil avdekke seg bak den stille fasaden! ;-) Stille bunn har dypest grunn, er det ikke det det heter?

La oss få sjansen til å ha ballen litt, og spille den tilbake. Det blir så mye mer spennende enn bare å gå rett på sak. Da forsvinner jo fortryllelsen! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-111897
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg har aldri blitt fascinert av de pågående, "farlige" guttene. Jeg har alltid foretrukket gutter som er litt tilbakeholdne, og som nærmer seg med blikk og litt foriktig flørt.

Vi må få lov å leke litt, la oss leve litt i spenning om hva som vil avdekke seg bak den stille fasaden! ;-) Stille bunn har dypest grunn, er det ikke det det heter?

La oss få sjansen til å ha ballen litt, og spille den tilbake. Det blir så mye mer spennende enn bare å gå rett på sak. Da forsvinner jo fortryllelsen! ;-)

...nanna - du er en sjeldent vakker kvinne. Og da tenker jeg på din sjel...

Så sjeldent...

------{-@

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-111986
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg lurer på om du bekymrer deg unødig over din atferd i forhold til mulige kjærester.

Ikke stirr deg blind på sex.

Det seksuelle kommer som regel som en naturlig fortsettelse av varme følelser og lyster overfor den du faller for. Ta det med ro, og vær deg selv overfor mulige kjærester.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-112005
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg er dessverre ganske sikker på at dersom du skal få tak i en vanlig jente, må du rett og slett oppføre deg som en litt dyrisk, primitiv og kåt jævel...

Gode råd er:

Ta for deg... bedre å være for grisk, enn for beskjeden.

Ikke røp at du er romantisk: gi henne et inntrykk av at du kun tenker på EN ting... og det er sex.

Vær så enkel og vulgær som mulig.

Pass på utseendet ditt: det er en kjent sak at grensen mellom "sexuell trakasering" og "positivt engagement" går på hvorvidt mannen er kjekk eller ikke.

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-112217
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Tusen takk! :-)

Hør nå på meg "gal av lengsel":

Jenter liker ikke gutter som oppfører seg som sexmaskiner og er kjempe utadvent og vill. ÅNEI!!! Vi liker gutter som er sosial og sånn, men de skal være litt beskjedne og forsiktige synes nå jeg... (og alle mine venninner..!!) Vær gentlemann!!! Jenter faller som fluer for ekte gentlemenn!!! Smil, fine ord og komplimenter!!! Stryk jenten forsiktig på ryggen i det du passerer jenten. Opptre litt mystisk i begynnelsen. Ikke gå bort og snakk med henne i begynnelsen!!! Bare ha litt øyekontakt, smil osv... SÅ kan du begynne å gå litt mer på sak. Jenten vet nå sannsynligvis at du har et godt øye til henne. (hvis du har gjort dette...!!) Gå bort til henne sånn litt "tilfeldigvis" og sleng ut en "tilfeldig" kommentar eller et spørsmål, alt ettersom.. Så er det bare å bli bedre kjent, MEN ikke gå for fort frem, for det er MYE skjønnere når guttene gjør det litt forsiktig og lar spenningen toppe seg skikkelig!!! Og så en ting til: Hvem har sagt at beskjedne gutter ikke liker sex og er ute etter sex?? Alle mennesker er jo det, men alle har jo ulike personligheter!!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-117747
Del på andre sider

Hør nå på meg "gal av lengsel":

Jenter liker ikke gutter som oppfører seg som sexmaskiner og er kjempe utadvent og vill. ÅNEI!!! Vi liker gutter som er sosial og sånn, men de skal være litt beskjedne og forsiktige synes nå jeg... (og alle mine venninner..!!) Vær gentlemann!!! Jenter faller som fluer for ekte gentlemenn!!! Smil, fine ord og komplimenter!!! Stryk jenten forsiktig på ryggen i det du passerer jenten. Opptre litt mystisk i begynnelsen. Ikke gå bort og snakk med henne i begynnelsen!!! Bare ha litt øyekontakt, smil osv... SÅ kan du begynne å gå litt mer på sak. Jenten vet nå sannsynligvis at du har et godt øye til henne. (hvis du har gjort dette...!!) Gå bort til henne sånn litt "tilfeldigvis" og sleng ut en "tilfeldig" kommentar eller et spørsmål, alt ettersom.. Så er det bare å bli bedre kjent, MEN ikke gå for fort frem, for det er MYE skjønnere når guttene gjør det litt forsiktig og lar spenningen toppe seg skikkelig!!! Og så en ting til: Hvem har sagt at beskjedne gutter ikke liker sex og er ute etter sex?? Alle mennesker er jo det, men alle har jo ulike personligheter!!! Lykke til!!!

Enig med deg!

Men dette innlegget er såpass gammelt at "Gal av lengsel" sannsynligvis ikke kommer til å bla seg så langt tilbake. Og siden du trykket på mitt innlegg, vises det hos MINE "svar til deg", ikke "Gal av lengsel" sine.

Post innlegget ditt én gang til, men under hovedinnlegget, så kommer det til riktig adressat. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27442-sex/#findComment-117752
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...