Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå separert meg fordi min mann var utro, med overlegg. Holdt d skult for meg i minst 2 mnd. sto i m strippere og hele pakka. Jeg skal nå flytte, og vi bor hver for oss. Så var det en dag nå etter at jeg visste han var utro jeg måtte kjøre m han til en butikk, (av rent praktiske grunner), og da lå det en lipgloss og kvittering på smykke han hadde kjøpt i bilen, med kyssemerke bak på kvitteringa.

Det er for meg rivende likegyldig om han har noe mer m denne/disse damene å gjøre nå, men han nekter for at han har det. Likevel fjerner han ikke slikt. Hvis han tror d er noe håp er det jo helt idiotisk å ikke fjerne dette. Men altså, HVORFOR sitte og gråte i 2 timer, og samtidig holde på m andre? Jeg forstår meg ikke på menn. Vi har vært sammen i 9 år, ingen barn, men planla og prøvde det. Det skal sies at han er en lystløgner.

Først griner han så har han seg m hu etterpå? Går det virkelig an å være så tett og heller ikke fjerne spor da hvis han selv trodde han hadde noen ny sjanse hos meg? Det skal også sies at han ikke sletta bildene fra en tur han hadde vært på m denne dama(stripperen). Lå under mine bilder på pcn, en pc han vet jeg bruker. Var slik jeg fant ut av alt sammen.

Makan til sløvhet, han må mangle ett eller annet grunnleggende, han lyver om småting til alle også, ting han ikke trenger å lyve om. Kan han ha en splittet personlighet?? Merkelige menneske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274437-syk-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lyspæra65

kanskje han prøver å få deg sjalu slik at du vil ha han tilbake? misforstått forsøk altså, men det kan jo virke som det er det han prøver på? Isåfall, om du vet han er lystløgner er jo ikke fyren noe å samle på i det hele tatt, ser han ikke problemet og vil gjøre noe med det så blir det aldri bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274437-syk-oppf%C3%B8rsel/#findComment-2219152
Del på andre sider

Gjest lisboa1

kanskje han prøver å få deg sjalu slik at du vil ha han tilbake? misforstått forsøk altså, men det kan jo virke som det er det han prøver på? Isåfall, om du vet han er lystløgner er jo ikke fyren noe å samle på i det hele tatt, ser han ikke problemet og vil gjøre noe med det så blir det aldri bedre.

Ja, det kan godt være.. ikke godt å si. Kan jo ikke se noen annen grunn heller. Men hvorfor da lyve om noe som er helt opp i dagen liksom...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274437-syk-oppf%C3%B8rsel/#findComment-2219163
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...